کد خبر: ۶۷۸۱۰۹
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶

مارادونا: می‌دانستم ماجرای مسی با بارسا بد تمام می شود

ستاره سابق فوتبال آرژانتین می دانست که ماجرای اعلام جدایی مهاجم بارسلونا از این تیم پایان خوبی نخواهد داشت.
مارادونا: می‌دانستم ماجرای مسی با بارسا بد تمام می شود
آفتاب‌‌نیوز :

دیگو آرماندو مارادونا امروز (جمعه) ۶۰ ساله شد. به همین منظور نشریه کلارین با ستاره سال های دور فوتبال آرژانتین و جهان مصاحبه کرد. سرمربی سابق آلبی سلسته درباره تلاش لیونل مسی برای ترک بارسلونا گفت: می دانستم این ماجرا قرار است بد تمام شود و فکر می کردم که لئو بخواهد از تیم جدا شود. برای من هم چنین اتفاقی افتاد. بارسلونا یک باشگاه ساده نیست. مسی سال های زیادی در آن جا حضور داشته است و رفتاری شایسته با او نداشتند.

مهاجم سابق بارسلونا افزود: او به بارسا همه چیز داد. آن را تا بالاترین جایگاه ها برد و یک روز خواست برای تغییر شرایط جدا شود. با این حال به او اجازه ندادند. تصمیم سختی برای مسی بود چون برای تیم خیلی بزرگی بازی می کند، جایی که مردم دوستش دارند.

مارادونا در ادامه به فوتبال اشاره کرد و گفت: من در دنیای فوتبال خوشحال بودم و هستم. فوتبال همه چیز به من داده است، بیش از آن چه تصور می کردم. اگر آن اعتیاد را نداشتم می توانستم سال های بیشتری بازی کنم. با این حال دیگر همه چیز گذشته است. اکنون حالم خوب است.

ستاره سابق ناپولی یک آرزو کرد و گفت: امیدوارم این همه گیری خیلی زود تمام شود و آرژانتین من بتواند از این بحران خارج شود. برای همه مردم کشورم حال خوش را آرزو می کنم. کشور زیبایی داریم و به رییس جمهور کشورم اعتماد دارم که می تواند ما را از این شرایط خارج کند.

سرمربی خیمناسیا درباره ترس از کرونا اظهار کرد: این بدترین اتفاقی بود که می توانست برایمان رخ دهد. هرگز مشابهش را ندیده بودم. آمریکای لاتین بیش از همه ضرر کرد. امیدوارم زودتر تمام شود. در این بحران برخی از مردم شرایط بدی دارند. خیلی از مردم بیکار شدند و نمی توانند شکم خود را سیر کنند.

مارادونا در پایان گفت: می خواهم از هوادارانم قدردانی کنم. هر روز من را شگفت زده می کنند. من لحظاتی که در بازگشتم به فوتبال آرژانتین را سپری کردم هرگز فراموش نخواهم کرد. فراتر از حد تصورم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین