کد خبر: ۶۷۸۸۲۰
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷

شروع المپیکی سهراب در غیبت دوباره رستم!

خبرورزشی نوشت:اردوی تیم‌ملی وزنه‌برداری در کمپ ورزشگاه آزادی آغاز شده است.
شروع المپیکی سهراب در غیبت دوباره رستم!
آفتاب‌‌نیوز :

سهراب مرادی قهرمان جهان و المپیک دسته 96 کیلو هم با شروع اردو ،تمرین جدی را برای سهمیه المپیک استارت زد. او که یکی از چهار ملی پوش وزنه برداری شانس سهمیه المپیک است ،بامداوای مصدومیت هایش و دوری از اردو حالا مصمم برگشته است. سهراب مرادی مثل بقیه ملی پوشان جمعه تست pcr داد و با جواب منفی از یکشنبه در اردو طبق برنامه محمد حسین برخواه سرمربی تیم برای قهرمانی آسیا اماده می شود. آن هم در نبود رقیب سرسختش کیانوش رستمی.

اکبر خورشیدی فر که با ابتلای علی جباری به کرونا ،فعلا دستیار محمدحسین برخواه شده می گوید:« با ه شیوع کرونا و تمرین تنهایی ملی پوشان ، اردونشینان به دو دسته تقسیم می شوند . بعضی از آنها مثل علی میری ، رسول معتمدی و علی داودی با آمادگی ۹۰ درصد به اردو آمده اند و سهراب مرادی و ، صالح چراغی و... با ۶۰ درصد آمادگی .»

به گفته او سهراب مرادی از تعویق المپیک خوشحال است:« سهراب از تعویق المپیک توکیو خوشحال است ، چرا که این مساله باعث شد مصدومیتم بهبود پیدا کند.سهراب حالا همراه بقیه وزنه برداران اردونشین ، تمریناتش را شروع کرده و ما امیدواریم در فرصتی که داریم ، او به روزهای اوجش برگردد.» خورشیدی فر از دلیل غیبن کیانوش رستمی در اردو بی خبر است:« از این قضیه من اطلاعی ندارم .»

مربی تفاوت این اردو را به آمادگی وزنه برداران ربط می دهد:« تفاوت این اردو به میزان آمادگی ملی پوشان است که با تعطیلی سالن ها در شهرستان ها بعضی ملی پوشان نتوانستند به شرایط نسبتا ایده آل برسند.ملی پوشان وزنه برداری در چند ماه قبل تمرینات قدرتی خوبی داشته اند و حالا باید تمرینات تخصصی انجام دهند که فرصت کافی داریم .»

او شرایط مهیا شده برای اردونشینان را راضی کننده می داند:« با اینکه چند روزی است اردو شروع شده ،ولی همه شرایط برای ملی پوشان از تغذیه گرفته تا مکمل ها برایشان فراهم شده است.
وزنه برداران در اتاق های تک نفره اسکان دارند و هیچ کسی به جز ملی پوشان ، کادر فنی تیم ملی و بعضی از نیروهای خدماتی حق حضور در اردو را ندارند.»

به گفته خورشیدی فر ترکیب تقریبی تیم ملی برای قهرمانی آسیا از حالا بسته شده :«با اینکه ترکیب تقریبی تیم ملی برای قهرمانی آسیای ازبکستان و انتخابی المپیک توکیو ،بسته شده ، اما هر وزنه برداری که در دور رفت لیگ رکوردهای خوبی ثبت کند، بعداز تست دوپینگ و pcr به جمع اردونشینان اضافه می شود.»

قشقایی با تاخیر به اردو می آید
حافظ قشقایی وزنه بردار ملی پوش سبک وزن برای قهرمانی آسیا با تاخیرچند روزه به اردوی تیم ملی می آید.
دارنده مدال نقره قهرمانی جهان تایلند،با کیانوش رستمی دو غایب اردوی تیم ملی است.

وزنه بردار کرمانشاهی به دلیل مشکلات شخصی و با موافقت فدراسیون و سرمربی تیم ملی با چند روز تاخیر با حضور در اردو و تست pcr و جواب منفی تمریناتش را شروع می کند.
حال جباری وخیم شده

حال عمومی علی جباری مربی تیم ملی وزنه برداری با ابتلا به کرونا وخیم شده است. او که قرار بود همراه محمدحسین برخواه از یکشنبه در اردوی تیم ملی وزنه برداری تمرین ملی پوشان را برای قهرمانی آسیا زیر نظر بگیرد با ابتلا به کرونا در خانه قرنطینه شده ،ظاهرا وخیم شده و شاید در بیمارستان بستری شود.
با ابتلای او به کرونا و غیبتش در اردو، اکبر خورشیدی فر فعلا به برخواه کمک می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین