کد خبر: ۶۸۰۸۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
افزایش نگرانی‌ها به دنبال غیبت دوباره کیم جونگ اون

غیبت دوباره کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی؛ ماجرا چیست؟

بیش از ۲۰ روز است که کیم در انظار عمومی ظاهر نشده است. برخی تحلیلگران سیاسی از جمله "ایوانس ریور" از شورای روابط خارجی معتقدند که احتمال آن وجود دارد که پیونگ یانگ آزمایش هسته‌ای و یا آزمایش موشک دوربرد را پیش از انجام مراسم تحلیف بایدن و یا مدت کوتاهی پس از آن انجام دهد.
غیبت دوباره کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی؛ ماجرا چیست؟
آفتاب‌‌نیوز :

سرویس بین الملل- "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی که مدتی پیش از انظار عمومی پنهان مانده بود و گمانه‌زنی درباره فوت یا قتل او افزایش یافت بار دیگر با غیبتی دوباره غرب را نگران کرده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ غیبت "کیم جونگ اون" سبب شده تا گمانه‌زنی درباره احتمال انجام آزمایش موشکی دیگری از سوی کره شمالی همزمان با اعلام برد جو بایدن در انتخابات امریکا تقویت شود.

گفته می‌شود بیش از ۲۰ روز است که کیم در انظار عمومی ظاهر نشده است. برخی تحلیلگران سیاسی از جمله "ایوانس ریور" از شورای روابط خارجی معتقدند که احتمال آن وجود دارد که پیونگ یانگ آزمایش هسته‌ای و یا آزمایش موشک دوربرد را پیش از انجام مراسم تحلیف بایدن و یا مدت کوتاهی پس از آن انجام دهد.

این کارشناس معتقد است که بایدن و تیم سیاست خارجی او رویکرد ترامپ در قبال کره شمالی را شکست خورده می‌دانند و معتقدند که ترامپ پیشرفت برنامه هسته‌ای کره شمالی، ذخیره سازی اورانیوم و آزمایش موشک‌های میان برد آن کشور را به اشتباه نادیده گرفته بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
2
خدایا خودت مردمش رو از شرش نجات بده/آلهی امین
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
0
ببین مردمش چی می کشند که تا یه مدتی غیبش میزنه همه امیدوار میشن که شاید مرده باشه هر چند کره شمالی بوسیله حزب کمونیست چین به این روز افتاده نه یه نفر
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین