کد خبر: ۶۸۱۱۱۵
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱

۲ مرکز اقامتی خرم‌آباد پلمب شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: به دلیل بی توجهی به مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا ۲ مرکز اقامتی و پذیرایی شهرستان خرم‌آباد پلمب شد.
آفتاب‌‌نیوز :

سید امین قاسمی روز سه شنبه به رسانه ها اعلام کرد: با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا و اعلام وضعیت قرمز در شهرستان خرم‌آباد، تاکنون ۱۳۱ مورد بازدید از مراکز اقامتی، رفاهی و گردشگری صورت گرفته است.

وی افزود: این بازدیدها در راستای کنترل و نظارت بر رعایت مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا انجام شده است.

۲ مرکز اقامتی خرم‌آباد پلمب شد

قاسمی بیان کرد: در این زمینه از واحدهای اقامتی شامل هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، سفره‌خانه‌های سنتی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مجتمع‌های گردشگری بازدید به عمل آمد که چهار مورد اخطار و چهار مورد تذکر صادر و ۲ مورد نیز منجر به پلمب شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان اضافه کرد: ۲ هزار و ۵۱۷ واحد صنفی متخلف استان از ابتدای شیوع کرونا تا کنون به دلیل رعایت نکردن پروتکل های مقابله با این ویروس پلمب و تعطیل شده است.

قاسمی ادامه داد: فعالیت گشت‌های مشترک نظارتی روزانه به صورت مستمر تداوم دارد و تاکنون نیز ۱۶ هزار و ۹۷۳ واحد صنفی در استان بازدید شده است.

وی یادآور شد: تاکنون هفت هزار و ۳۴۱ واحد صنفی متخلف استان تذکر و اخطار دریافت کردند و در صورت مشاهده هر موردی بدون هیچگونه اغماضی اقدام قاطع در مقابل متخلفان صورت می گیرد.

قاسمی گفت: همچنین در راستای رسیدگی به شکایات مردمی استان تاکنون ۱۶۴ شکایت شهروندان از واحدهای صنفی منجر به تذکر، پلمب و اخطار شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان افزود: از مردم و صاحبان اصناف تقاضا میشود به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در استان، توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند و به جز موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین