کد خبر: ۶۸۲۵۷
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۸۶ - ۲۰:۱۶

مولوی بدون پرنده غیرمجاز!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون خدمات شهری شهرداری منطقه 12 گفت: هیچ پرنده‌ای در واحد‌های پلمپ شده خیابان مولوی نمانده است.

بابک عدیلی به خبرنگار آفتاب گفت: فقط 10 تا 12 واحد پرنده فروشی مجوز داشتند و تعدادی از همین واحدهای با مجوز نیز بودند که موازین بهداشتی را رعایت نمی‌کردند و در حضور نماینده صنفشان پلمپ شدند. 
 
به گفته این مقام مسئول در شهرداری منطقه 12، در حال حاضر حدود 6 واحد پرنده فروشی باقی مانده و حدود 30 واحد غیر مجاز پلمپ شده است.

وی این اقدام شهرداری منطقه را در راستای ساماندهی مشاغل مزاحم و بر اساس طرح شورای تامین استان دانست و افزود: پرنده فروشی های غیر مجاز و مغازه‌های مرغ کشتار شده و انبارهای غیر قانونی پرنده که حتی هیچ منفذ نوری نداشت در خیابان مولوی تعطیل شدند. بسیاری از این مغازه ها به عرضه غیر بهداشتی مرغ و طیور می‌پرداختند.جمعه بازار نیز که شکل بسیار نا مناسبی داشت موقتا به محدوده خیابان شوش منتقل شد.

این درحالی است که هنوز افرادی چوب به دست در خیابان ‌ منتهی به میدان بهمن برای فروش گوسفند مشاهده می‌‌شوند،گویا شهرداری در مناطق مختلف هنوز به وحدت رویه نرسیده است.

درحالی که خبرنگاران از باقی ماندن حیواناتی در مغازه‌های پلمپ شده خبر می‌دادند معاون شهردار منطقه 12 در مورد وضعیت حیوانات نگهداری شده در آن منطقه گفت: همه حیواناتی که در انبارها به شکل نامناسب نگهداری می‌شد به محل‌های مناسبی مثل محیط زیست و حیات وحش تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینکه اغلب این حیوانات به طور قاچاق وارد شهر شده و نگهداری می‌شد و موازین بهداشتی نیز رعایت نمی‌شد،گفت: بر اساس قانون، کشتار حیوانات در سطح شهر غیر قانونی است و بسیاری از این مغازه‌ها به کشتار غیر قانونی حیوانات می‌پرداختند.

عدیلی در همین زمینه به جابجایی موفقیت آمیز صنف آهن فروشان به خیابان مختاری و صنف چوب از پل چوبی اشاره کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین