کد خبر: ۶۸۲۷۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰

خودروهای عجیب دیگو مارادونا + تصاویر

دیگو مارادونا در طول زندگی‌اش خودروهای زیادی داشت. در ادامه با بعضی از آن‌ها که بسیار خاص و متفاوت بودند آشنا می‌شوید.
آفتاب‌‌نیوز :

پورشه ۹۲۴، اولین خودروی مارادونا

اولین خودرویی که مارادونا خریداری کرد، یک پورشه ۹۲۴ بود. این پورشه از نظر قابلیت‌های حرکتی و رنگ بسیار خاص بود و در زمانی که او تنها ۱۹ سال داشت این خودرو را خریداری کرد. رنگ قهوه‌ای خاص در بیرون و داخل این خودرو، پورشه ۹۲۴ او را متمایز کرده بود. بعده‌ها این خودرو چندین بار بین کلکسیونرهای مختلف فروخته شد و قیمت آن به ۵۰۰ هزار دلار رسید! قیمتی بسیار عجیب برای چنین خودرویی.

خودروهای عجیب دیگو مارادونا + تصاویر

فیات ۱۲۸

در زمانیکه مارادونا تازه به اسپانیا و بارسلونا رفته بود، برخلاف دیگر بازیکنان، تنها یک خودروی فیات ۱۲۸ اقتصادی خرید و در حالیکه دیگر بازیکنان تیم، خودروهای بسیار بزرگی داشتند. او البته در اروپا چندین خودروی اقتصادی دیگر را نیز خریداری کرده بود که می‌توانیم به رنو Fuego و یا مینی کوپر نیز اشاره کنیم.

خودروهای عجیب دیگو مارادونا + تصاویر

فراری F ۴۰ مشکی رنگ پرحاشیه

در سال ۱۹۸۶ و بعد از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی، مارادونا تصمیم میگیرد که یک فراری تستاروسا بخرد. اما اون این خودرو را برخلاف رنگ استاندارد که قرمز بود، به رنگ مشکی سفارش می‌دهد. این خودرو به صورت عادی ۴۳۰ هزار دلار قیمت داشت، اما مارادونا حاضر می‌شود ۱۳۰ هزار دلار دیگر پرداخت کند تا بعد از سیلوستر استالونه، این خودرو را به صورت خاص به رنگ مشکی خریداری کند. بعدها مایکل جکسون و مایکل جوردن نیز یک تستاروسا مشکی رنگ خریداری می‌کنند. جالب است بدانید که این خودرو به دلیل ماهیت مسابقه‌ای بود، سیستم صوتی و یا تهویه مطبوع ندارد، اما مارادونا اصرار می‌کند که مدلی که به او تحویل داده می‌شود، باید دارای این امکانات نیز باشد.

خودروهای عجیب دیگو مارادونا + تصاویر

کامیون اسکانیا ۱۱۳ H

در سال ۱۹۹۳ که مارادونا پس از سال‌ها به آرژانتین بازگشته بود، اقدام به خرید خودروهای عجیبی می‌گیرد. یکی از این خودروها، کامیون اسکانیا ۱۱۳ H بود که رنگ خاص آبی داشت و باعث شد تا کانون توجهات بسیاری از ژورنالیست‌ها در سراسر جهان شود.

خودروهای عجیب دیگو مارادونا + تصاویر


Overcomer Hunta خودرویی عجیب

مارادونا در چند سال پایانی، یک خودروی عجیب به نام Overcomer Hunta را خریداری کرد. یک چهارچرخ بسیار بزرگ که می‌تواند در مسیرهای بسیار سخت آفرودی به راحتی حرکت کند. البته برخلاف جثه بسیار بزرگ این خودرو، یک موتور ۲ لیتری توربودیزل روی آن نصب شده که تنها می‌تواند ۱۲۰ اسب بخار و ۲۹۱ نیوتن متر گشتاور را تولید کند و حداکثر سرعت آن تنها ۷۰ کیلومتر در ساعت است.

خودروهای عجیب دیگو مارادونا + تصاویر

خودروهای لوکس در امارات

در زمانیکه او در امارات مشغول مربی گری بود، یک دستگاه خودروی بی ام و i ۸ خریداری می‌کند. همچنین او به این خودرو راضی نبوده بعداً یک رولزرویس گوست ۱۲ سیلندری می‌خرد که ۳۰۰ هزار یورو قیمت داشت.

خودروهای عجیب دیگو مارادونا + تصاویر

البته این تنها بخشی از خودروهای معروف ماردونا بوده اند، و در ادامه می‌توانیم به بی ام و M ۴ و یا شورلت کامارو RS نیز اشاره کنیم.

خودروهای عجیب دیگو مارادونا + تصاویر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
اسد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
0
خدا به بهشت ببرش
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین