کد خبر: ۶۹۲۲۵۲
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹

پایان میلیچ و استقلال؟/ میلیچ: وقتی همه چیز تمام شد، حرف می‌زنم

بازگشت مدافع کروات استقلال به تیم هم‌چنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
پایان میلیچ و استقلال؟/ میلیچ: وقتی همه چیز تمام شد، حرف می‌زنم
آفتاب‌‌نیوز :

جدایی میلیچ از جمع آبی‌پوشان پایتخت هم‌چنان به یکی از پیچیده‌ترین مسائل باشگاه استقلال بدل شده است؛ مساله‌ای که مشخص نیست پچیدگی‌اش از کجا ناشی شده است و معلوم نیست که چه سرنوشتی در انتظار دو طرف خواهد بود.

آن‌طور که مشخص است، باشگاه استقلال قرار بوده، با میلیچ مذاکرات لازم را انجام دهد و به توافقات لازم برسد. میلیچ نیز مدعی است که باید یک قرارداد جدید منعقد شود که مدت زمان ۳-۲ ساله داشته باشد.

به نظر می‌رسد همین پیشنهاد میلیچ باعث شده تا مدیران استقلال برای بازگشت او فعلا کار خاصی انجام ندهند چون با انعقاد چنین قراردادی، اگر باشگاه در آینده منابع مالی لازم برای پرداخت قرارداد این بازیکن را نداشته باشد، میلیچ می‌تواند از جمع آبی‌ها جدا شود و با شکایت از فیفا، تمام مبلغ قرارداد خود را دریافت کند.

در همین زمینه خبرنگار ایسنا در تماسی با بازیکن کروات استقلال که تمایلی برای انجام مصاحبه نداشت پرسید که آیا به بازگشت شما به استقلال می‌توان امیدوار بود؟ و میلیچ اظهار کرد:‌ این مساله به من مربوط نمی‌شود و تنها باشگاه است که باید این مساله را به گونه‌ای که باید برطرف شود، حل کند. او در پایان تاکید کرد وقتی همه چیز تمام شد، صحبت‌های لازم را انجام خواهد داد.

با توجه به اظهارات میلیچ، به نظر می‌رسد، این مدافع کراوات تا اینجای کار امید زیادی به بازگشت به استقلال ندارد و با توجه به پیشنهادی که میلیچ به باشگاه استقلال داده است، مدیران استقلال زیر بار چنین قراردادی نمی‌روند و شاید در آینده باید شاهد پایان سناریو استقلال و میلیچ باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین