کد خبر: ۶۹۲۴۹۴
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲

تجاوز به یک زن در جاده لواسان تهران

زن تهرانی در شرق تهران که منتظر تاکسی بود سوار بر ارابه شیطان شد و 2 مرد شیطان صفت در جاده لواسان نقشه شوم خود را به اجرا گذاشتند.
تجاوز به یک زن در جاده لواسان تهران
آفتاب‌‌نیوز :

اوایل دی ماه سال جاری زن جوانی با حضور در اداره پلیس از سناریوی گرفتار شدن در دام 2 زورگیر شیطان صفت که او را هدف تجاوز قرار داده بودند خبر داد.

زن جوان که ملیحه نام دارد به ماموران گفت: در شرق تهران منتظر تاکسی بودم که یک خودروی پژو 405 خاکستری رنگ با 2 سرنشین مرد جلوی پام توقف کرد و چون فکر می کردم راننده مسافرکش و مرد کناری اش مسافر است سوار بر خودرو شدم.

وی افزود: راننده در مسیر از من و مرد دیگر اجازه گرفت تا در میان راه بنزین بزند و همه چیز عادی به نظر می رسید که پس از بنزین زدن ناگهان در اتوبان تغییر مسیر داد و به سمت جاده لواسان رفت و در آنجا با زور و تهدید مرا مورد تجاوز قرار دادند فقط التماس می کردم اما آنها گوش نمی دادند سپس گوشی موبایل و 800 هزار تومان پول نقدی که همراهم بود را سرقت کردند.

زن جوان ادامه داد: مردان شیطان صفت پس از اجرای نقشه شوم شان مرا در شرق تهران از خودرو به بیرون پرت کرده و به سرعت پا به فرار گذاشتند.

ردیابی مردان شیطان صفت
قاضی دادگاه کیفری یک استان تهران با توجه به حساسیت موضوع دستور داد تا تیم ویژه ای از ماموران برای دستگیری 2 مرد شیطان صفت وارد عمل شوند و ماموران در تحقیقات ابتدایی به پمپ بنزین رفته و در بررسی دوربین های مداربسته موفق شدند شماره پلاک خودروی مردان شیطان صفت را ردیابی کنند و در ادامه دستور توقیف خودرو صادر شد.

2 مرد مورد آزارگر دستگیر شدند
تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه 21 دی ماه امسال 2 مرد به نام های حمید و ارسلان سوار بر خودروی پژو 405 خاکستری رنگ شناسایی و در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

متهمان ابتدا خود را بیگناه معرفی می کردند اما وقتی پیش روی زن جوان قرار گرفتند به اقدام شیطانی خود اعتراف کردند.

بنا بر این گزارش، 2 متهم به دستور قاضی پرونده در دادگاه کیفری یک استان تهران به زندان رجایی شهر منتقل شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین