کد خبر: ۶۹۲۶۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹

مسعود مردانی: میناوند شرایط جدا شدن از دستگاه تنفس مصنوعی را ندارد

فوق تخصص بیماری‌های عفونی گفت: علائم حیاتی مهرداد میناوند پایدار و طبیعی است، اما هنوز شرایط جدا شدن از دستگاه تنفس مصنوعی را ندارد.
مسعود مردانی: میناوند شرایط جدا شدن از دستگاه تنفس مصنوعی را ندارد
آفتاب‌‌نیوز :

مسعود مردانی، فوق تخصص بیماری‌های عفونی در گفت و گوی زنده تلویزیونی درباره آخرین وضعیت جسمانی مهرداد میناوند، اظهار کرد: در حال حاضر مهرداد میناوند به دستگاه تنفس مصنوعی متصل است.

او افزود: علائم حیاتی مانند نبض، فشار خون و درجه حرارت بدن این پیشکسوت فوتبال کاملا پایدار و طبیعی است، اما هنوز شرایط جدا شدن از دستگاه تنفس مصنوعی را ندارد. همکارانمان در بخش ICU بیمارستان از امروز مداخلاتی را انجام خواهند داد تا مشخص شود امکان جداسازی بیمار از دستگاه وجود دارد یا خیر.

مردانی تصریح کرد: باید توجه داشت مشکلی که کرونا برای ریه افراد ایجاد می‌کند تا مقدار زیادی معده را هم درگیر خواهد کرد. در بیماران کرونایی تبادل اکسیژن در ریه دچار اشکال می‌شود و به همین علت احتمال دارد ارگان‌های حیاتی از جمله مغز، قلب و کلیه‌ها دچار کمبود اکسیژن شوند.

او ادامه داد: فرد به علت التهابات ریه ممکن است به فیبروز ریوی دچار شود که در صورت بروز چنین شرایطی فعالیت طبیعی ریه دچار اشکال خواهد شد؛ بنابراین اگر شانس داشته باشیم و بتوانیم با مداخلات همکاران بخش بیهوشی و ICU وضعیت مهرداد میناوند را به گونه‌ای پایدار نگهداریم تا از دستگاه جدا شود شرایط او بهتر خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
0
0
خدا همه ی مریضها و از حمله ایشون رو شفا بده
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین