کد خبر: ۶۹۳۹۳۸
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵

توصیف علی انصاریان از زبان فتح‌الله‌زاده

مدیرعامل سابق استقلال گفت: من واقعا از رفتن او متاسف و ناراحت هستم. انصاریان مردانگی را به تمام معنا، نشان می‌داد و انسان وارسته‌ای بود.
توصیف علی انصاریان از زبان فتح‌الله‌زاده
آفتاب‌‌نیوز :

علی فتح الله زاده روز پنجشنبه در مراسم خاکسپاری علی انصاریان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درگذشت علی عزیز را به خانواده او و جامعه ورزش و فوتبال تسلیت عرض می‌کنم. انصاریان پرسپولیسی دو آتشه و متعصب و یک سال هم در استقلال میهمان ما بود و به ما افتخار داد و برای آبی‌پوشان بازی کرد. وی یک جوان خوب و رعنا بود که تمام فوتبال ایران دوستش داشتند و قرمز و آبی هم نداشت.

وی افزود: امیدوارم خداوند او را قرین رحمت کند. امروز ما رقیب نیستیم و رفیق هستیم. من واقعا از رفتن او متاسف و ناراحت هستم. انصاریان مردانگی را به تمام معنا، نشان می‌داد و انسان وارسته ای بود. با اینکه شرایط کرونایی است، اما مردم آمده‌اند و واقعا دل انسان طاقت نمی‌آورد. خود من از شب گذشته پر پر می‌زدم که صبح برای بدرقه بیایم.

مراسم خاکسپاری علی انصاریان امروز (پنجشنبه) با حضور حدود ۵۰۰ نفر از خانواده این مرحوم و و پیشکسوتان فوتبال کشور در قطعه ٢٢٢ بهشت زهرا برگزار شد و حجت الاسلام و المسلمین حسین انصاریان عموی این پیشکسوت بر پیکر وی نماز اقامه کردند.

«علی انصاریان» بازیکن اسبق سرخآبی‌های پایتخت که از دوم بهمن‌ماه بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری بود دیروز (چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه) در ۴۳ سالگی درگذشت.

انصاریان که ۶ بازی ملی هم در کارنامه داشت در سن ۳۴ سالگی از دنیای حرفه‌ای فوتبال خداحافظی کرد.

«مهرداد میناوند» بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس نیز هشتم بهمن ماه به دلیل ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین