کد خبر: ۶۹۴۲۱۴
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳

علت قتل جوان ۲۳ ساله زنجانی توسط دوستش چه بود؟

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: جوان ۲۳ ساله زنجانی توسط دوست خود به دلیل مشاجره در مورد سود موادمخدر اختلاف پیدا می‌کنند و با ابزارهای مختلف و ضرب و شتم او را به قتل می‌رساند.
علت قتل جوان ۲۳ ساله زنجانی توسط دوستش چه بود؟
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ جعفر رحمتی در رابطه با ماجرای کشف جسد جوان ۲۳ ساله، اظهار کرد: حدود ۲۰ روز گذشته جسد پسر جوانی در زمین اطراف مصلی شهر زنجان پیدا شد و ماموران پلیس آگاهی استان تحقیقات و بررسی‌ها را در این خصوص انجام دادند.

وی با بیان اینکه آثار و جراحات موجود در بدن جوان ۲۳ ساله نشان‌دهنده ضرب و شتم و جنایت بود که ظن ماموران پلیس آگاهی را به قتل این مرحوم برانگیخت، افزود: پس از مشخص شدن هویت جسد کشف شده و هویدا بودن رگه‌های جنایت، کارآگاهان پلیس آگاهی اداره مبارزه با جرایم جنایی استان تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند.

این مقام انتظامی در رابطه با شناسایی قاتل پسر ۲۳ ساله، تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات توسط کارآگاهان، قاتل جوان ۲۳ ساله شناسایی شد و به دلیل متواری بودن از استان محل اختفایش از سوی ماموران پلیس آگاهی شناسایی شد و طی یک عملیات غافل‌گیرانه دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان در رابطه با علت قتل جوان زنجانی، ادامه داد: طبق تحقیقات انجام شده مشخص شد با توجه به مشاجره صورت گرفته بر سر سود حاصل از فروش موادمخدر، قاتل با ابزارهای مختلف و ضرب و شتم جوان ۲۳ ساله را به قتل رسانده و سپس در اطراف مصلی زنجان جسد او را رها کرده است.

رحمتی با تاکید بر اینکه همه جرایم از مصرف موادمخدر صنعتی و سنتی نشات می‌گیرد و سبب رخ دادن اتفاقات ناگوار می‌شود، خاطرنشان کرد: مصرف موادمخدر می‌تواند از یک نخ سیگار آغاز شود تا سایر انواع مخدر اعم از مواد روان‌گردان و غیره، بنابراین همه افراد باید بدانند هیچ فردی با مصرف موادمخدر ارتقا نیافته، بلکه روز به روز در گرداب فرو رفته و بسیار ویرانگر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین