کد خبر: ۶۹۴۲۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲

فکری: انتظارم از وریا بیشتر است؛ هواداران بازیچه نشوند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من به عنوان کاپیتان از وریا غفوری انتظار و توقع بیشتری دارم، او همیشه تیم را جمع کرده است و انتظار داریم که بیشتر صبوری کند.
آفتاب‌‌نیوز :

امروز (شنبه) محمود فکری در ساختمان باشگاه استقلال با احمد مددی مدیرعامل آبی‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرمربی استقلال پس از خروج از باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نشستی که با مددی داشتم درباره مشکلات باشگاه حرف زدیم. یکسری اختلاف نظر میان بازیکنان و باشگاه بوده است که باید حل شود.

وی افزود: مددی قول داد این هفته در محل تمرین استقلال حاضر شود تا روابط مابین او بازیکنان بهتر شود. همه در یک کشتی نشسته‌ایم و باید سوء تفاهم‌ها برطرف شود.

فکری درباره اینکه گفته می‌شود برخی از بازیکنان با او ارتباط خوبی ندارند، اعلام کرد: چنین چیزی مطرح نیست. از هواداران استقلال می‌خواهم به این شایعات بی اساس توجهی نداشته باشند.

سرمربی استقلال تصریح کرد: باشگاه در حال بررسی قراردادهای بازیکنان است تا پرداختی‌ها هماهنگ شود. استقلال همیشه کمی در پرداختی‌ها عقب بوده و این را همه می‌دانیم اما اختلاف پرداختی نباید اینقدر زیاد باشد.

فکری تاکید کرد: از شروع فصل در صدر جدول بوده‌ایم البته آنچه من و کادر فنی می‌خواهیم هنوز اتفاق نیافتاده و تیم روز به روز و هفته به هفته شرایط بهتری پیدا می‌کند. من به این چیزها قانع نیستم و جایگاهی بیشتر و بالاتر را می‌خواهیم. در حال حاضر برخی دوستان دنبال داستان‌های دیگری هستند. هواداران بازیچه دست برخی افراد نشوند.

 

وی افزود: ما لیست مازاد نداریم چون اگر به بازی‌های آسیایی برسیم همه بازیکنان را نیاز داریم. اگر بتوانیم بازیکنان مد نظرمان را بگیریم خوب است.

سرمربی استقلال درباره بازی نکردن دیاباته در ترکیب استقلال گفت: او مصدوم است، عکس ام‌.آر.آی او موجود است اما در عکس که نمی‌توانم پاره‌شدگی را نشان دهم. این بازیکن امروز هم به تمرین آمد اما چون در سالن تمرین می‌کردیم او را برای فیزیوتراپی روانه کردیم.

فکری اعلام کرد: وریا غفوری با پزشکان استقلال تماس گرفت و گفت سرماخورده و نمی‌تواند در تمرین استقلال حاضر شود و ما آن را قبول کردیم.

وی در پایان گفت: من به عنوان کاپیتان از وریا غفوری انتظار و توقع دارم. او همیشه تیم را جمع کرده است و انتظار داریم که بیشتر صبوری کند. ما باید عزم‌مان را جزم کنیم که در نیم فصل دوم اگر تقدیر بر این بود در خدمت استقلال باشیم با هوشیاری عمل کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
1
0
وریاغفوری اصلا درحدواندازه کاپیتان برای تیم بزرگ استقلال نیست ضمن اینکه دربازیهای این فصل هیچ اثرقابل توجه ای درتیم نداشته.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
0
0
آقای فکری طرزاییستادنت درکنارزمین .حرف زدنت.وبرخوردبابازیکنان ودیگران نشانگرعدم کفایت شما برای سرمربی بودن استقلال دارد.این تیم به هیچ عنوان باشماقهرمان نخواهدشد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین