کد خبر: ۶۹۴۲۸۵
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۴

تساوی برایتون و پنجمین شکست متوالی ساوتهمپتون/ لطف اورتون به سیتی

برایتون در شبی که بازهم جهانبخش را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت در خانه برنلی به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد.
تساوی برایتون و پنجمین شکست متوالی ساوتهمپتون/ لطف اورتون به سیتی
آفتاب‌‌نیوز :

هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با انجام ۲ بازی از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به وقت تهران پیگیری شد و در نهایت ۲ نتیجه جالب توجه به دست آمد.

برایتون در غیاب علیرضا جهانبخش در ورزشگاه ترف‌مور به مصاف میزبان خود برنلی رفت و به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد. شاگردان گراهام پاتر بعد از ۲ برد درخشان در برابر تاتنهام و لیورپول این دیدار را هم با یک گل شروع کردند. لوییز دانک مدافع بلندبالای برایتون روی کرنری که از سمت راست ارسال شد توانست در دقیقه ۳۶ تیمش را پیش بیندازد اما این گل در در دقیقه ۵۳ توسط یوهان گودمونسون پاسخ داده شد. با گل این بازیکن ایسلندی برنلی از شکست خانگی گریخت و با ۲۳ امتیاز در رده هفدهم قرار گرفت. برایتون هم در روزی که بازیکن ایرانی‌اش به دلیل مصدومیت روی نیمکت هم نبود به بیست و پنجمین امتیاز رسید و در رده پانزدهم ایستاد.

در دیگر بازی امروز، نیوکاسل یونایتد موفق شد با نتیجه سه بر ۲ از سد ساوتهمپتون بگذرد. جو ویلووک(۱۶) و میگل آلمیرون(۲۶ و ۴۵) برای تیم میزبان گلزنی کردند و در سوی مقابل تاکومی مینامینو به همراه جیمز وارد پروس در دقایق ۳۰ و ۴۸ برای تیم رالف هازن هوتل گلزنی کردند. همچنین جف هندریک در دقیقه ۵۰ از تیم استیو بروس کارت قرمز گرفت و اخراج شد. با این نتیجه کلاغ‌ها با ۲۵ امتیاز به رده شانزدهم رسیدند و مقدس ها با تحمل پنجمین باخت متوالی با ۲۹ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفتند.

فرار در دقیقه ۹۵؛ لطف اورتون به سیتی

همچنین بامداد یکشنبه از هفته بیست و سوم لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس، منچستریونایتد در ورزشگاه «اولدترافورد» پذیرای اورتون بود که این دیدار جذاب و تماشایی با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

منچستر بازی را با تسلط بر توپ و میدان آغاز کرد تا اینکه در دقیقه ۲۴ ارسال مناسب «مارکوس رشفورد» با جاگیری هوشمندانه «کاوانی» و ضربه سر این مهاجم اروگوئه‌ای به گل اول بازی تبدیل شد.

سپس «پل پوگبا» هافبک فرانسوی منچستر به دلیل مصدومیت تعویض شد و جای خود را به «فرد» داد.

عملکرد خوب شیاطین‌سرخ ادامه یافت و در دقیقه ۴۵ «برونو فرناندز» پرتغالی با شوتی غیر قابل تصور، گل دوم میزبان را به‌ثمر رساند.

شاگردان «کارلو آنجلوتی» در اورتون که همه چیز را از دست رفته می‌دیدند در نیمه دوم عملکرد متفاوتی داشتند.

در دقیقه ۴۹ اشتباه «داوید دخه‌آ» و مدافعان منچستر موجب شد تا «عبداله دوکوره» یکی از گل‌های خورده اورتون را جبران کند.

سه دقیقه پس از آن، ارسال دوکوره به «خامس رودریگز» رسید و ستاره کلمبیایی بدون معطلی با ضربه‌ای تماشایی کار را به تساوی دو بر دو کشاند.

تیم تحت هدایت «اوله گانر سولسشر» که برتری را از دست رفته می‌دید بازهم شرایط بازی را تغییر داد و این مرتبه نوبت به «اسکات مک‌تومینای» رسید تا با ضربه سر گل سوم یونایتد را ثبت کند.

در این دیدار، «اولسن» دروازه‌بان دوم اورتون که در غیاب «پیکفورد» درون دروازه قرار گرفته بود، عملکرد بسیار ضعیفی داشت.

در دقیقه ۹۵ توپ ارسالی روی دروازه منچستر را «دومنیک کالورت لوین» به گل سوم و تساوی اورتون تبدیل کرد و در حالی‌که منچستری‌ها معتقد بودند که این بازیکن با استفاده از دست توپ را کنترل کرده اما داور چنین اعتقادی نداشت.

منچستر رده دومی با این تساوی به امتیاز ۴۵ رسید. هم اکنون منچسترسیتی با ۴۷ امتیاز و ۲ بازی کمتر نسبت به یونایتد در صدر قرار دارد.

اورتون هم با این نتیجه به امتیاز ۳۷ رسید تا همچنان برای کسب سهمیه مسابقات اروپایی امیدوار باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین