کد خبر: ۶۹۵۳۴۶
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶

اولین تعلیقی در دولت بایدن؛معاون مطبوعاتی ادب شد

کاخ سفید، دستیار جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا را به علت رفتار نامودبانه و تهدید خبرنگار تارنمای پولیتیکو، به صورت موقت برکنار کرد.
اولین تعلیقی در دولت بایدن؛معاون مطبوعاتی ادب شد
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش تارنمای ای بی سی استرالیا؛ کاخ سفید اعلان کرده است با وجود پوزش خواهی تی جی داکلو معاون سخنگوی این نهاد از تارا پالمری خبرنگار پولیتیکو، این کارمند به مدت یک هفته و بدون دریافت دستمزد، از کار معلق شده است.

گفته می شود داکلو روزنامه نگاری را که قصد افشاگری در باره روابط او با خبرنگار تارنمای اکسیوس داشته، تهدید جنسیتی و توهین کرده است.

بایدن در روز نخست ورود به کاخ سفید تهدید کرده بود هر کارمندی را که با دیگران بی حرمتی کند، فورا برکنار خواهد کرد.

تارنمای ونیتی فیر نیز نوشته است: داکلو، با تهدید و توهین به خبرنگار پولیتیکو که قصد افشاگری در باره روابط او با الکسی مک کاموند خبرنگار اکسیوس داشته، گفته که تو را نابود خواهم کرد و از بین خواهم برد.

جن ساکی دبیر مطبوعاتی کاخ سفید در توئیتر نوشت که داکلو به مدت یک هفته بدون دریافت دستمزد تعلیق شده است و از این پس با خبرنگاران پولیتیکو کار نخواهد کرد.

ساکی افزود که داکلو از تاران پالمری خبرنگار پولیتیکو که با او بحث و جدل داغی در باره زندگی خصوصی خود داشته، پوزش خواسته است.

بایدن نامزد حزب دمکرات که در ۲۰ ژانویه (اول بهمن ماه) به جانشینی دونالد ترامپ به قدرت رسید، قول داده است با هرگونه بی ادبی در میان اعضای دولتش که به تازگی در کاخ سفید مستقر شده است، به شدت برخورد خواهد کرد.

ترامپ در دوره چهار ساله اش بارها در نشست های مطبوعاتی کاخ سفید با خبرنگارانی که او را به چالش می کشیدند، با پرخاش و توهین برخورد کرده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین