کد خبر: ۶۹۷۳۶۰
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷

تصاویر| افتتاح آزادراه غدیر

آزادراه کنارگذر جنوبی تهران و البرز یا همان آزادراه غدیر بخش مهمی از جاده ابریشم آزادراهی کشور است. نقاط تبادلی متعددی در این پروژه وجود دارد و حمل و نقل بار از این مسیر عبور داده خواهد شد که اکنون تهران می‌تواند بهتر نفس بکشد. آزادراه غدیر در اسفند ماه ۹۴ کلنگ‌زنی شد و امروز در اسفند ماه ۹۹ با حضور رییس‌جمهور در برنامه ویدیو کنفرانسی به بهره برداری رسید.
تصاویر| افتتاح آزادراه غدیر
آفتاب‌‌نیوز :

آزاد راه غدیر که در مسیر راه ابریشم قرار گرفته ۱۵۸ کیلومتر طول دارد و آزادراه قم _گرمسار، قم _تهران، ساوه _تهران وتهران _قزوین را به هم متصل می‌کند و این آزاد راه نقطه اتصال آزاد راهی کشور از مرز بازرگان تا مرز‌های افغانستان و ترکمنستان است.

این آزاد راه ترانزیت عبوری کشور را تسهیل و زمان سفر را ۹۰ دقیقه برای خودرو‌های سنگین و ۶۰ دقیقه برای خودرو‌های سواری کاهش می‌دهد. این آزادراه بار ترافیکی شرق به غرب و بالعکس و همچنین جنوب به شمال غرب و شمال شرق و بخش عمده‌ای از ترافیک آزادراه تهران _ کرج _ قزوین را کاهش می‌دهد.

همچنین افزایش دسترسی و تسهیل عبور و مرور با اهداف پدافند غیرعامل در جنوب کلانشهر تهران، زمینه‌ساز کاهش آلاینده‌های زیست‌ محیطی در شهرهای کرج و تهران می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین