کد خبر: ۶۹۸۷۳۵
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴

تساوی بدون گل سایپا و نفت

 تیم‌های سایپا و نفت مسجدسلیمان به تساوی بدون گل رضایت دادند تا هر ۲ تیم همچنان در حسرت برد در هفته‌های اخیر باقی بمانند.
تساوی بدون گل سایپا و نفت
آفتاب‌‌نیوز :

هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امروز برگزار شد و در یکی از بازی‌ها، تیم‌های سایپا و نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه دستگردی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل به اتمام رسید.

شاگردان ابراهیم صادقی برای جبران ناکامی‌های اخیر خود به میدان رفته بودند اما نتوانستند از سد دفاع مستحکم نفت بگذرند. با این تساوی، پنجمین هفته بدون برد خودروسازان هم رقم خورد. آخرین برد نارنجی‌پوشان در هفته دوازدهم مقابل استقلال تهران به دست آمد. حالا آنها با تجربه نهمین تساوی از این حیث رکورد دار شدند و با ۱۸ امتیاز در رد سیزدهم جای گرفتند.

نفت هم در دومین هفته با هدایت داریوش یزدی، دومین تساوی عایدش شد. نفت در ۶ بازی اخیر خود بردی نداشته و البته تنها یک شکست را متحمل شده و در پنج دیدار به تساوی دست پیدا کرده است. این تیم حالا با ۲۰ امتیاز، یک پله بالاتر از سایپا در رده دوازدهم قرار دارد.

ترکیب سایپا:

محمدحسین اکبر منادی، فریبرز گرامی، رضا علیاری، رضا جعفری، مجید علیاری، حسین ماهینی، حسین مالکی، محسن مسلمان، مهرداد عبدی، محمدصادق بارانی، کمال الدین نیک خوی

ترکیب نفت مسجدسلیمان:

فرهاد کرمانشاهی، سیروان قربانی، بهروز نوروزی فرد، مصطفی نائیج پور، سجاد جعفری، محمد بلبلی، محمدمهدی احمدی، محمدمهدی محبی، میثم تهیدست، ساسان حسینی، مهران امیری

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین