کد خبر: ۶۹۹۴۲۳
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳

جانشین فرمانده ارتش: نیروی زمینی در لبه فناوری حرکت می‌کند

جانشین فرمانده کل ارتش، حرکت نیروی زمینی را حرکت بر لبه تکنولوژی توصیف کرد و گفت: یاوه‌ گویی رژیم صهیونیستی از روی ترس است زیرا از توانمندی‌های نظام جمهوری اسلامی شناخت دارند
جانشین فرمانده ارتش: نیروی زمینی در لبه فناوری حرکت می‌کند
آفتاب‌‌نیوز :

سرتیپ محمد حسین دادرس صبح چهارشنبه در مراسم اختتامیه رزم مقدماتی در پادگان ۰۱ ارتش، گفت: اگر به خودسازی خود توجه کنیم‌ می‌توانیم به مراتب بالاتری که ساختن جامعه و جامعه سازی است، بپردازیم تا جامعه تحت ظلم ‌نباشد.

جانشین فرمانده کل ارتش ادامه داد: اگر جمعی را می‌خواهند تحت اداره شما قرار دهند باید مسیر درست که جز با انسان سازی میسر نمی‌شود، بشناسید.

سرتیپ دادرس گفت: اگر به عنوان یک ‌اقدام جهت راهنمایی دیگران حرکت کنید و اما آمادگی ‌لازم را نداشته باشید نمی‌توانید راهبری را به درستی انجام دهید.

وی افزود: در راس کشورهای منطقه تحت سلطه استکباری افرادی هستند ‌ که با قبول سلطه هم اموال کشور خود را به تاراج می‌دهند و ‌هم عزت کشورشان را از بین می‌برند. بنابراین دنیای قدرت با غبار آلود کردن صحنه، فضا را به گونه‌ای طراحی می‌کند تا واقعیت مشخص نشود.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه اگر می‌خواهید سهمی در عزت نظام اسلامی داشته باشید باید تلاش خود را دوچندان کنید، تصریح کرد: اگر تشخیص درست باشد شناسایی دشمن هم آسان‌تر می‌شود لذا در اینجا ضرورت داشتن بصیرت معنا پیدا می‌کند. به عنوان مثال وقتی در مصر انقلاب شد، عده ای ماهرانه انقلاب و حرکت مردم مصر را مصادره کردند و این نشان می‌دهد در جمع رهبران جامعه بصیرت وجود نداشت.

سرتیپ دادرس، حرکت نیروی زمینی ارتش را حرکت بر لبه تکنولوژی توصیف کرد ‌به قدرت ایران در منطقه اشاره کرد و افزود: یاوه‌ گویی رژیم صهیونیستی از روی ترس است زیرا از توانمندی‌های نظام جمهوری اسلامی شناخت دارند؛ زمانی‌که تحریم‌ بودیم ‌و حتی نگذاشتند از ‌منابع خود استفاده کنیم ما بیکار ننشستیم و تلاش‌های خود را افزایش دادیم که نمونه آن را در ساخت جت جنگنده، انواع شناورها، رادارها مشاهده می‌کنید. امروز ساخت موشک‌های ما از نمونه های مشابه خارجی‌ بهتر است.

وی با اشاره به این که فضای مجازی با هر مدل فکری برای تسلط بر شما است، گفت: اگر دشمنان ماهواره به فضا می‌فرستند و هزاران میلیارد دلار هزینه می‌کنند به خاطر دوست داشتن ما نیست بلکه برای کنترل و دادن اطلاعات اشتباه و به اشتباه انداختن در تصمیم گیری‌ها است بنابراین استفاده از فضای مجازی یعنی ‌وجود یک تهدید در کنار خانواده و جامعه است.

جانشین فرمانده کل ارتش افزود: استکبار جهانی ما را رها نمی‌کند و تا این منابع عظیم خدادادی و انرژی در کشورمان وجود دارد استکبار چشم طمع به این منابع دارد بنابراین باید همیشه با بصیرت باشیم.

مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره رزم مقدماتی نخبگان وظیفه کشوری صبح امروز با حضور امیر سرتیپ محمد حسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی و امیر شیخ معاون آموزش ارتش در مرکز آموزشی ۰۱ شهدای وظیفه نیروی زمینه ارتش برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین