کد خبر: ۶۹۹۶۷۳
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸

تصادف زنجیره‌ای دراتوبان قزوین- زنجان با ۴۷ مصدوم و ۳ فوتی

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز گفت: تصادف در جاده اشتهارد - بوئین‌زهرا پنج کشته و دو مصدوم بر جای گذاشت.
تصادف زنجیره‌ای دراتوبان قزوین- زنجان با ۴۷ مصدوم و ۳ فوتی
آفتاب‌‌نیوز :

مهرداد بابایی  اظهار کرد: ساعت ۱۷:۴۷ عصر جمعه ۲۲ اسفند ماه تصادف میان دو دستگاه خودرو پراید و پژو پارس به اورژانس البرز اعلام شد. بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل سانحه اعزام شده و با توجه به وسعت و شدت حادثه، دو دستگاه آمبولانس دیگر نیز به محل اعزام شد.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز تصریح کرد: حادثه در جاده اشتهارد به سمت بوئین‌زهرا، جنب پل رودخانه رخ داده بود.  پنج نفر آقا با سنین ۲۰ تا ۳۰ سال در دم جان باخته بودند. دو نفر نیز به شدت مصدوم شده و پس از انجام اقدامات اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس استان البرز در ابتدا به بیمارستان الزهرا (س) اشتهارد انتقال داده شده و سپس به علت شدت جراحات وارده، جهت ادامه روند درمان به کرج منتقل شدند.

تصادف زنجیره‌ای با ۴۷ مصدوم و ۳ فوتی

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین نیز گفت: تصادف زنجیره‌ای آزادراه قزوین- زنجان به علت بارش برف و کولاک شدید رخ داده که تاکنون ۴۷ مصدوم و سه فوتی داشته است، این مأموریت ادامه دارد و به طور قطع به تعداد مصدومین نیز اضافه می‌شود.

سهیل سلطانی با اشاره به تصادف زنجیره‌ای اتوبان قزوین - زنجان تصریح کرد: عصر روز ۲۲ اسفند ماه طی یک تماس تلفنی با مرکز ارتباطات فوریت‌های پزشکی استان قزوین از تصادف زنجیره‌ای در اتوبان قزوین - زنجان یک کیلومتری محدوده ضیاءآباد اطلاع داده شد. بلافاصله پنج دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی و اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین اظهار کرد: این حادثه به علت بارش برف و کولاک شدید از ساعت ۱۶:۵۸ آغاز شده و هنوز (ساعت ۲۳) نیز مأموریت ادامه دارد و به تعداد مصدومین نیز اضافه می‌شود.  پس از رسیدن به محل حادثه تریاژ مصدومان انجام شد و مصدومان حادثه توسط کارشناسان اورژانس مورد معاینه و ارزیابی قرار گرفتند، این حادثه تا کنون ۴۷ مصدوم و سه فوتی داشته است.

بنابراعلام روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین، سلطانی خاطرنشان کرد: ۴۷ مصدوم حادثه باتوجه به آسیب‌های وارده و جهت تکمیل روند درمان توسط آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی به بیمارستان تامین اجتماعی و شفای تاکستان و بیمارستان الغدیر ابهر و بوعلی خرمدره منتقل شدند.

برف و کولاک جاده‌های استان قزوین را مسدود کرد

حسن آصفی، مدیرعامل هلال احمر جمعیت هلال احمر استان قزوین نیز در این خصوص تصریح کرد: تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان قزوین به ۱۹۵ نفر در اتوبان قزوین- زنجان (محدوده تاکستان) امدادرسانی و به ۱۵۲ نفر از در راه ماندگان اسکان داده‌اند.

وی افزود: تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان قزوین به ۳۶۰ نفر در محور الموت شرقی- قزوین امدادرسانی و به ۲۶۰ نفر از در راه ماندگان اسکان داده‌اند. همچنین تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان قزوین به ۱۱۱ نفر در محور الموت غربی- قزوین امدادرسانی و به ۶۰ نفر از در راه ماندگان اسکان داده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین تأکید کرد: این آمار تا ساعت ۲۲ روز جمعه ۲۲ اسفند ۹۹ است و تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان قزوین نیز در حال رهاسازی و کمک به در راه ماندگان هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین