کد خبر: ۷۰۱۹۳۵
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

رونالدو در آستانه محرومیت از سوی فیفا

فوق ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال به دلیل رفتاری که در بازی مقابل صربستان داشت شاید از سوی فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) محروم شود.
رونالدو در آستانه محرومیت از سوی فیفا
آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتبال پرتغال شنبه شب در دومین بازی خود از گروه A مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به تساوی ۲ بر ۲ رسید. در آخرین دقیقه از وقت‌های تلف شده بازی (دقیقه ۳+۹۰) کریستیانو رونالدو توپی را روانه دروازه حریف کرد که پس از گذشتن از خط، به وسیله مدافع حریف بیرون کشیده شد.

این گل می‌توانست حکم به برتری پرتغال بدهد اما داور بازی، آن را نپذیرفت و به همین دلیل رونالدو به شدت به تصمیم داوران اعتراض کرد. رونالدو در آن زمان با کارت زرد جریمه شد اما پس از پایان بازی هم به شدت عصبانی بود و بازوبند کاپیتانی خود را به زمین کوبید.

نشریه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» گزارش داده است که شاید فیفا رونالدو را به دلیل اعتراضش به کمک داور مسابقه جریمه کند چون اعتراض او نقض ماده ۱۱ آیین‌نامه انضباطی فیفا که همان رفتار توهین‌آمیز یا خشونت‌آمیز است، محسوب می‌شود.

در صورت محرومیت رونالدو،‌ او دست کم یک بازی تیم ملی پرتغال را از دست می‌دهد. این بازیکن در آستانه شکستن رکورد گل‌های ملی جهان است. این رکورد سال‌ها در اختیار علی دایی کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین