کد خبر: ۷۰۳۷۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

تعطیلی ۱۰ روزه مراکز تفریحی، گردشگری، کلوپ‌های تفریحات دریایی کیش

سخنگوی شورای سلامت کیش مصوبات کمیته تخصصی ستاد اقدامات پیشگیرانه کرونا جزیره کیش را اعلام کرد.
تعطیلی ۱۰ روزه مراکز تفریحی، گردشگری، کلوپ‌های تفریحات دریایی کیش
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر رضانیا، رئیس مرکز توسعه سلامت کیش ظهر امروز(۲۱ فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، گفت: پیرو اعلام وضعیت رنگ قرمز در جزیره کیش از نظر شیوع ابتلا به ویروس کروتا کمیته تخصصی ستاد اقدامات پیشگیرانه کرونا تشکیل و مصوبات این کمیته اعلام شد.

وی بیان کرد: کلیه مراکز تفریحی، گردشگری، کلوپ‌های تفریحات دریایی، آژانس‌ها و فعالیت‌های مرتبط با گردشگری به مدت ۱۰ روز تعطیل شد.

رضانیا با اشاره به اینکه تمامی مشاغل گروه دو، سه و چهار شغلی به مدت ۱۰ روز متوقف می‌شوند، افزود: ادارات، نهادها و دستگاه‌های خدمات ضروری یک دوم و سایر دستگاه‌ها دو سوم کارکنان خود را با تشخیص مدیران خود دورکار خواهند کرد.

سخنگوی شورای سلامت کیش عنوان کرد: مراسم فرهنگی، اجتماعی و مذهبی از جمله نمازهای جمعه، مساجد و نمازهای یومیه و مراسم آئینی و مذهبی به مدت ۱۰ روز برگزار نخواهند شد.

وی اظهار کرد: کلیه رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها به شکل بیرون بر می‌توانند فعالیت کنند و اجازه پذیرش مشتری نخواهند داشت.

سخنگوی شورای سلامت کیش ادامه داد: پیشنهاد کاهش تعداد پروازهای ورودی به کیش به سازمان هواپیمایی کشوری از سوی ستاد کرونا داده شد.

رضانیا بیان کرد: محدودیت‌های فعالیت‌های باشگاه‌های ورزشی، مدارس، جنگ‌ها، کنسرت‌ها، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌های علمی و فرهنگی و هنری، کشتی‌های تفریحی، فرهنگسراها و سایر مراکز که به مدت یک هفته اعلام شده بود به مدت ۱۰ روز افزایش یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
0
0
برای این تعطیلی ۱۰ روزه از.....ها اجازه گرفته اید که یک وقت ناراحت نشن؟؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین