کد خبر: ۷۰۳۹۸۲
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵

سایپا همچنان در دَره سقوط

تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته بیستم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد سایپا را یک بر صفر شکست داده تا به رتبه چهارم جدول رده‌بندی صعود کند. سایپا نیز وضعیت نامناسبی دارد.
سایپا همچنان در دَره سقوط
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های مس رفسنجان و سایپا عصر امروز (یکشنبه) در هفته بیستم لیگ برتر باشگاه‌های ایران به مصاف یکدیگر رفتند.

قضاوت این مسابقه میر عرب براقی را با کمک‌های محمد علی پورمتقی و رحیم حاجیلو بر عهده داشتند.

مس رفسنجان که در این فصل تازه جواز حضور در مسابقات لیگ برتر را به دست آورده بر خلاف پیش‌بینی‌ها نتایج خوبی را به دست آورده است. آنها با غلبه بر نارنجی‌پوشان تهرانی که دوران خوبی را پشت سر نمی‌گذارند و خطر سقوط به لیگ آزادگان را حس می‌کنند به رتبه چهارم جدول صعود کردند. سایپا نیز با ۱۸ امتیاز در رتبه نازل سیزدهم است.

در دقیقه ۴۵ پاس عالی قائم اسلامی‌خواه به محمدرضا سلیمانی رسید و این بازیکن با ضربه‌ای زیبا از زاویه بسته توپ را به تور دروازه سایپا چسباند تا سه امتیاز شیرین را برای تیمش به ارمغان آورد.

محمدرضا سلیمانی که در نیم فصل اول لیگ برتر با پیراهن سایپا به میدان رفت در نیم فصل دوم به مس رفسنجان پیوست و امروز موفق شد دروازه تیم سابقش را باز کند.

پیش از شروع مسابقه دو تیم مراسم ادای احترام به شهید سپهبد صیاد شیرازی در ورزشگاه شهدای مس برگزار شد،همچنین در این هفته یاد و خاطره شهدای ارتش گرامی داشته شد.

ترکیب مس رفسنجان :

داود نوشی‌صوفیانی،حسن جعفری، هومن ربیع‌زاده، عقیل کعبی، فراز امامعلی، مهدی کیانی، مهرداد رضایی، سجاد آشوری، قائم اسلامی‌خواه، محسن آذرباد و محمدرضا سلیمانی

ترکیب سایپا:

محمدحسین اکبرمنادی،رضا علیاری، مجید علیاری، حسین ماهینی،مهرداد حیدر، حسین مالکی، فرزاد جعفری، ابوالفضل جلالی، محسن مسلمان،مهرداد عبدی، صادق بارانی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین