کد خبر: ۷۰۴۷۲۳
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴

پیروانی: در هند تنها هستیم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط میزبانی هندی ها خوب نیست و ما در هند تنها مانده‌ایم.
پیروانی: در هند تنها هستیم
آفتاب‌‌نیوز :

«افشین پیروانی» در گفت و گویی تلویزیونی در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس در هند اظهار کرد: شرایط آب و هوایی بازی با الوحده بد بود اما توانستیم نتیجه خوبی به دست بیاوریم. همیشه اولین بازی ها در مسابقات سخت است اما خدا را شکر توانستیم پیروز باشیم. رقابت ها بسیار فشرده است اما ما پرسپولیس هستیم و تمام تمرکزمان صعود به مرحله بعدی است.

وی ادامه داد: از میزبانی هند ممنون هستیم اما بازی ها باید در شرایط بهتری برگزار می شد. آن ها تمام تلاش خود را انجام می دهند اما باور کنید که به دنبال زمان و زمین تمرینمان می گردیم. هندی ها از لحاظ امکانات بسیار ضعیف هستند اما نه ما مقصریم و نه هندی ها.

پیروانی عنوان کرد: قدرت دیگری باید ما را در این راه حمایت می کرد. من فکر می کنم که فدراسیون فوتبال تمام فکرش بازی های تیم ملی در بحرین است. ما در اینجا هیچ زور و قدرتی نداریم. ما در فوتبالمان نایب رییس AFC را داریم اما کاری از دست او بر نمی آید.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: مطمئن باشید تیم ملی هم در بحرین به مشکل برمی خورد. ما در هند با مشکلات بسیار پیش پا افتاده ای روبرو هستیم اما گفتن این مسائل زیبا نیست. به صورت مستقیم نمی توانیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه نگاری کنیم و تنها فدراسیون می تواند این کار را انجام دهد. اگر نامه ما مقداری تند باشد، اعلام می کنند خود باشگاه نامه زده و هیچ قدرتی پشت آن نیست. هر تیمی در آسیا بتواند نتیجه بگیرد، سربلندی آن برای کشور است و ما از مدیران فدراسیون می خواهیم که حمایت بیشتری داشته باشند.

وی افزود: ما در هند تنها هستیم. سال گذشته گفتم که هیچ تیمی جز ما به قطر نیامده و همه ناراحت شدند و حالا می گویم ما را تنها رها کرده اید اما دست کم یک نامه بزنید و حمایت کنید. سرمربی تیم از وضعیت تمرین تیم اصلا راضی نیست. شرایط به نحوی نیست که بخواهیم تیم ها را به حال خود رها کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین