کد خبر: ۷۰۴۷۵۵
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۵

بازتاب شکست سنگین الاهلی برابر استقلال در رسانه‌های عربستانی

رسانه‌های عربستانی به شکست سنگین الاهلی برابر استقلال واکنش نشان دادند و به انتقاد از بازی ضعیف این تیم پرداختند.
بازتاب شکست سنگین الاهلی برابر استقلال در رسانه‌های عربستانی
آفتاب‌‌نیوز :

الاهلی و استقلال در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا در جده به مصاف هم رفتند.

این دیدار که توییتر لیگ قهرمانان آسیا آن را مهم ترین بازی هفته نخست دانست با شکست سنگین نماینده عربستان همراه شد تا جایکه استقلال توانست با نتیجه ۵ بر دو بازی را به سود خود به پایان رساند.

این شکست سنگین الاهلی در رسانه های عربستانی بازتاب داشت که به آن می پردازیم:

سعودی اسپورت

این سایت عربستانی با تیتر" فاجعه... شکست تحقیر آمیز الاهلی برابر استقلال در آغاز راه آسیایی" نوشت: دیدار استقلال و الاهلی با شکست سنگین ۵ بر دو الاهلی به پایان رسید. هیجان در بازی خیلی زود آغاز شد تا جایکه خطای بی مورد ادریس فتوحی یک فرصت خوب را نصیب استقلال کرد. نماینده ایران از این خطا نهایت استفاده را برد و توانست گل نخست را به ثمر رساند. الاهلی در دقیقه ۲۷ موفق شد که گل تساوی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا دو تیم به تساوی در نیمه نخست رضایت دهند.

در ادامه این گزارش آمده است: با شروع نیمه دوم الاهلی یک اشتباه دیگر را در خط دفاعی مرتکب شد و نادری گل دوم را به ثمر رساند. در دقیقه ۶۷ قایدی توانست روی یک اشتباه عجیب دیگر از خط دفاعی الاهلی به گل برسد. السومه یکی از گل ها را جبران کرد تا الاهلی امیدوار شود اما این قایدی بود که با یک شوت سنگین بار دیگر اختلاف را به دو گل رساند. استقلال در دقایق پایانی یک گل دیگر از روی نقطه پنالتی توسط دیاباته به ثمر رساند تا یک پیروزی پر گل را به دست آورد و به صدر جدول رده بندی صعود کند.

الریاضیه

"ناکامی الاهلی به آسیا هم آمد"

این روزنامه عربستانی در گزارش خود نوشت: الاهلی ناکامی خود در لیگ محلی را به آسیا هم آورد تا جایکه یک شکست سنگین ۵ بر دو را در دیدار نخست خود برابر استقلال تجربه کرد.استقلال با گل زود هنگام خود الاهلی را غافلگیر کرد اما عمر السومه این گل را جبران کرد. نماینده ایران نیمه دوم را توفانی آغاز کرد و اشتباهات زیاد بازیکنان الاهلی باعث شد تا آنها گل های زیادی دریافت کنند.

الشرق الاوسط

" شکست تاریخی الاهلی برابر استقلال

این روزنامه سرشناس اینگونه به شکست سنگین الاهلی واکنش نشان داد: الاهلی در دیدار نخست خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا یک شکست تاریخی را برابر نماینده ایران تجربه کرد. الاهلی با نتیجه ۵ بر دو برابر استقلال شکست خورد که این سنگین ترین شکست این تیم در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا بود.

عکاظ

" الاهلی سنگین ترین شکست خود را تجربه کرد"

روزنامه عکاظ با تیتر فوق نوشت: الاهلی در دیدار نخست خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۵ بر دو برابر استقلال شکست خورد.

اسپورت ۲۴

" الاهلی توسط استقلال ۵ تایی شد. ناکامی الاهلی در نخستین آزمون خود با ریجکمپ"

این سایت خبری هم نوشت: الاهلی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را با شکست سنگین برابر استقلال آغاز کرد تا جایکه این تیم که برای نخستین بار ریجکمپ را روی نیمکت خود داشت با نتیجه ۵ بر دو شکست خورد. با این نتیجه استقلال در صدر جدول رده بندی قرار گرفت این درحالی است که الاهلی قعرنشین شد.

واکنش عمر السومه به شکست سنگین برابر استقلال

همچنین ستاره سوریه‌ای الاهلی عربستان از شکست سنگین این تیم برابر استقلال بسیار ناراحت است.

به گزارش سعودی اسپورت، عمر السومه با وجود شکست سنگین تیمش عملکرد خوبی از خود نشان داد و توانست دو گل به ثمر رساند.

او بعد از بازی گفت: از این شکست بسیار ناراحت هستم. نمی دانم برای این تیم چه اتفاقی افتاده است. ما به ویژه در نیمه دوم اشتباه زیادی داشتیم. سرمربی تیم در نشست خبری بعد از بازی درباره دلایل این شکست توضیح خواهد داد. سرمربی در رختکن از ما خواست که سرمان را بالا بگیریم و در ۵ بازی باقیمانده جبران کنیم تا به دور بعد صعود کنیم.

این سنگین‌ترین شکست تاریخ این باشگاه عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می آید که توسط استقلال رقم خورد.

الاهلی کابوس‌وارترین دوران خود را تجربه می‌کند. این تیم در ۹ بازی اخیر خود ۷ شکست و دو تساوی را تجربه کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین