کد خبر: ۷۰۶۷۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳

رایزنی برای راه‌اندازی دفتر استعدادیابی باشگاه رئال مادرید در کرج

هیئت فوتبال استان البرز با اشاره به بازدید نماینده باشگاه رئال مادرید از امکانات ورزشی استان البرز، گفت: در صورتی که این موضوع به تفاهم‌نامه نهایی منجر شود، دفتر استعدادیابی باشگاه رئال مادرید در البرز ایجاد و بازیکنان ۱۰ تا ۱۷ سال برای تست به اسپانیا اعزام خواهند شد.
رایزنی برای راه‌اندازی دفتر استعدادیابی باشگاه رئال مادرید در کرج
آفتاب‌‌نیوز :

منصور بیک وردی در گفت و گو با ایسنا، گفت: صبح امروز نماینده باشگاه رئال مادرید در خاورمیانه به همراه حسین شمس که از مفاخر مربی‌گری کشور ما هستند از ورزشگاه انقلاب، ورزشگاه شریعتی، پایگاه قهرمانی استان و ... بازدید کردند.

بیک وردی افزود: این بازدید به منظور بررسی امکانات ورزشی استان صورت گرفت تا در صورت فراهم بودن شرایط و تفاهم نهایی، دفتر استعدادیابی باشگاه رئال مادرید در البرز مستقر و بازیکنان ۱۰ تا ۱۷ سال برای تست به باشگاه رئال مادرید در کشور اسپانیا اعزام شوند.

وی ادامه داد: البرز از امکانات خوبی برای این موضوع برخوردار است که توسط نماینده باشگاه رئال مادرید هم مورد تأیید قرار گرفت. در هر حال این موضوع در جلسه بعدی هیئت فوتبال بررسی و در صورت موافقت طرف مقابل و تفاهم نهایی، شرایط خوبی برای استعدادهای استان و کشور فراهم خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
2
ببخشید ادمین عزیز خبری از تفاهم نامه نهایی نشده مثال کی قرار بسته میشه؟
ایلیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
0
0
سلام ببخشید مشخص نشد تو پایان نامه نهایی به توافق رسیدند یا نه اگر خبری شد لطفا در همین سایت سریع اعلام کنید ممنون
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین