کد خبر: ۷۰۶۹۷۴
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴

مجیدی: فرهنگ استقلال بازی هجومی است

 سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:‌ بازی هجومی ساختار و فرهنگ باشگاه و مدلی است که هواداران دوست دارند.
مجیدی: فرهنگ استقلال بازی هجومی است
آفتاب‌‌نیوز :

فرهاد مجیدی امروز (پنجشنبه) در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل الشرطه عراق اظهار داشت: در بازی قبلی برابر الاهلی خیلی باهوش و باتدبیر بازی کردیم. با تعویض‌هایمان توانستیم بازی را کنترل کنیم. مهم‌ترین فاکتور بازی فردا این است که برای صعود همه‌چیز دست خودمان است.

وی درباره پیروزی الشرطه برابر الدحیل گفت: مسلم است که فردا بازی بسیار سختی داریم. تنها چیزی که از بازیکنانم خواسته‌ام این بود که باید فقط خودمان باشیم. اگر خودمان باشیم هیچ غافلگیری نخواهید دید.

مجیدی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه بالاترین آمار گلزنی در لیگ قهرمانان آسیا متعلق به استقلال است، آیا این تیم بازهم هجومی کار می‌کند؟ گفت: بازی هجومی ساختار و فرهنگ باشگاه است و این مدلی است که بازیکنان و هواداران دوست دارند. دنبال کارهای عجیب و غریب نیستیم. این مدل تیم ماست. برای بازی فردا هم به بازیکنانم گفته‌ام به دنبال کارهای عجیب و غریبی نیستیم و می‌خواهیم مدل خودمان بازی کنیم.

وی درباره غایبان تیمش در بازی فردا گفت: به خاطر فشردگی مسابقات بعضی از بازیکنانمان خسته نبودند، در مرز آسیب‌دیدگی بودند. آن‌ها را با تعویض‌هایمان حفظ کردیم. بعضی از تعویض‌هایمان در بازی قبلی به خاطر عملکرد فنی و خستگی نبود و می‌خواستیم بازیکنان آسیب نبینند.

مجیدی در پاسخ به این سوال که آیا نگران بازی فردا نیستید؟ گفت: هر نتیجه‌ای که در بازی قبلی الشرطه به دست می‌آمد باعث نمی‌شد تمرکز من و بازیکنانم به هم بخورد. بلدم چگونه بازیکنانم را آماده بازی کنم تا هر ۱۱ بازیکنی که فردا بازی می‌کنند با یک قلب و یک جسم به میدان بروند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: چون آخرین کنفرانس است می‌خواهم ۲ تشکر کنم. اول از نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا که بازی‌ها را با نظم برگزار کردند. دومین تشکر هم از فدراسیون فوتبال عربستان که بهترین هماهنگی را با ما داشتند و نمایندگان باشگاه الاهلی هرچه که نیاز داشتیم را در اختیار ما گذاشتند. امیدوارم در آینده نزدیک تیم‌های عربستانی به ایران بیایند و ما مهمان‌نوازی آن‌ها را جبران کنیم.

استقلال در ششمین و آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۲:۱۵ فردا (جمعه) به مصاف الشرطه عراق می‌رود. شاگردان مجیدی درحال حاضر با ۸ امتیاز در رده نخست گروه سوم مسابقات قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین