کد خبر: ۷۰۹۳۵۰
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹

نماینده بایدن وارد سرزمین‌های اشغالی شد

نماینده رئیس جمهور آمریکا با هدف آرام کردن اوضاع در سرزمین‌های اشغالی با یک هواپیمای نظامی وارد تل‌آویو شد.
نماینده بایدن وارد سرزمین‌های اشغالی شد
آفتاب‌‌نیوز :

«هادی عمرو» نماینده دولت آمریکا در امور فلسطین وارد سرزمین‌های اشغالی شد.

بر اساس اعلام وزارت خارجه آمریکا، نماینده بایدن با هدف آرام کردن اوضاع در سرزمین‌های اشغالی به تل‌آویو سفر کرده است.

سی‌ان‌ان نیز به نقل از مقام‌های آمریکایی خبر داد که کاخ سفید به دقت مذاکراتی را که مصر با هدف آتش بس به پیش می‌برد، زیر نظر دارد.

این شبکه خبری اضافه کرد که بایدن پس از تماس تلفنی روز چهارشنبه با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی مطمئن شده که درگیری‌ها طولانی نخواهد بود.

تشکیلات خودگردان فلسطین نیز از شورای امنیت سازمان ملل و سازمان‌های بین‌المللی خواست تا به مسئولیت‌هایشان در آتش بس عمل کنند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی عصر جمعه در سخنانی گفت: «گفته بودم که ضربه بسیار سنگینی به حماس و دیگر گروه‌های تروریستی وارد خواهیم کرد و آن را انجام می‌دهیم. روز گذشته اهدافی را که زیر زمین بود هدف قرار دادیم. تروریست‌های حماس معتقد بودند که می‌توانند آنجا پنهان شوند و در واقع آنها نتوانستند آن را انجام دهند».

نتانیاهو در پایان سخنانش از «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه، «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس و «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان به دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی تشکر و قدردانی کرد.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است. وزارت بهداشت نوار غزه امروز اعلام کرد که تا این لحظه، شمار قربانیان حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به بیش از 120 شهید از جمله ۲۷ کودک و ۱۱ زن رسیده است. همچنین بیش از ۶۰۰ فلسطینی تا کنون مجروح شده‌اند.

«ابوحمزه» سخنگوی نظامی گروه سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به تهدید رژیم صهیونیستی به حمله زمینی علیه غزه تاکید کرد که نبرد زمینی کوتاه‌ترین راه برای رسیدن مقاومت به پیروزی است و در این نبرد سرنوشت نظامیان صهیونیستی جز کشته یا اسیر شدن نخواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین