کد خبر: ۷۰۹۳۷۰
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۹

آل کثیر: خوشحالی‌ام به سمت نیمکت استقلال نبود

تنها گلزن شهرآورد ۹۵ پایتخت می گوید که خوشحالی اش به سمت نیمکت استقلال نبوده است.
آل کثیر: خوشحالی‌ام به سمت نیمکت استقلال نبود
آفتاب‌‌نیوز :

عیسی آل کثیر پس از برتری تیمش مقابل استقلال که با تک گل این بازیکن و نتیجه یک بر صفر پرسپولیس همراه شد، اظهار کرد: خداوند را شاکر هستم که توانستم در این دیدار گلزنی کنم و این گل هم تلاش تمام بازیکنان بود. این برتری را به تمامی پرسپولیسی ها تبریک می گویم.

وی در مورد گلایه استقلالی ها از داور مسابقه، عنوان کرد: علت گلایه استقلالی ها را نمی دانم، مهم این بود که بازی را با برتری پشت سر بگذاریم و با زحمت و تلاش کادر فنی و بازیکنان توانستیم پیروز شویم و تلاش بسیار زیادی برای این بازی داشتیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با خوشحالی پس از گلش نیز بیان کرد: خوشحالی‌ای که من داشتم به این معنا بود که دوباره من برگشته ام.

آل کثیر در مورد اینکه به سمت نیمکت استقلال خوشحالی اش را انجام داد، گفت: نه! سمت نیمکت استقلال نرفتم و خوشحالی طبیعی خودم بود و همیشه این خوشحالی را انجام می دادم و بعد از این گل هم همین خوشحالی را تکرار کردم.

وی در مورد نبود تماشاگران در ورزشگاه نیز گفت: جای هواداران خیلی خالی است و اگر آن ها حضور داشتند بازی هیجان دیگری داشت. امیدوارم هرچه سریع تر از شر ویروس کرونا خلاص شویم و دوباره شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه باشیم و دوباره شور و هیجان به ورزشگاه ها بازگردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین