کد خبر: ۷۰۹۳۷۶
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۳

آتش بس در غزه احتمالا تا دوشنبه

برخی منابع از احتمال حصول آتش بس در غزه تا دوشنبه آینده خبر می‌دهند.
آتش بس در غزه احتمالا تا دوشنبه
آفتاب‌‌نیوز :

برخی از رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از منابع دیپلماتیک خبر دادند که آتش بس در غزه احتمالا تا اوایل هفته آینده حاصل شود.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که یک منبع در حماس به شبکه خبری المیادین خبر داد که پیشرفتی در مذاکرات آتش بس با اشغالگران صهیونیست حاصل نشده است.

پیشتر رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که مصر پیشنهاد آتش بس 12 ساعته میان اسرائیل و گروه‌های مقاومت فلسطینی را مطرح کرده است.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، روز جمعه، از شروط جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) برای پذیرش پیشنهاد آتش‌‌بس خبر داد.

نیروهای رژیم صهیونیستی برای پنجمین روز متوالی همچنان به تجاوزهای وحشیانه خود علیه نوار غزه ادامه می‌دهند و تأسیسات غیرنظامی را هدف قرار می‌دهند؛‌ اقدامات متجاوزانه‌ای که طبق جدیدترین آمار وزارت بهداشت غزه، شمار تلفات آن به ۱26 شهید از جمله 31کودک و 20 زن رسیده است.

علی‌رغم ادعای تل‌آویو درباره هدف قرار دادن خطوط مهمات‌رسانی گروه‌های مقاومت، این گروه‌ها تا این لحظه در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی و تجاوزهای بی‌وقفه آنان علیه مردم این کشور همچنان به موشک‌باران سرزمین‌های اشغالی ادامه می‌دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین