کد خبر: ۷۰۹۵۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲

اتحادیه عرب: نهادهای بین‌المللی برای توقف جنگ علیه مردم فلسطین وارد عمل شوند

اتحادیه عرب از مجامع بین‌المللی خواست تا به مسئولیت خود عمل کرده و برای توقف جنگ علیه مردم فلسطین، مداخله فوری کنند.
اتحادیه عرب: نهادهای بین‌المللی برای توقف جنگ علیه مردم فلسطین وارد عمل شوند
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از میدل ایست نیوز، اتحادیه عرب از مجامع بین‌المللی خواست تا به مسئولیت خود عمل کرده و برای توقف جنگ علیه مردم فلسطین، مداخله فوری کنند.

در بیانیه این اتحادیه آمده است: ما جنایت‌ها و تجاوزات اسرائیل علیه مردم فلسطین و بمباران وحشیانه نوار غزه را محکوم و بر مخالفت خود با طرح‌های پاکسازی نژادی اسرائیل به ویژه در بیت المقدس و مناطق آن تاکید می‌کنیم.

اتحادیه عرب در ادامه اسرائیل را مسئول کشته و زخمی شدن شهروندان فلسطینی دانست و از جامعه بین‌المللی، شورای امنیت و سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی خواست تا به مسئولیت خود در این باره عمل کرده و برای توقف جنگ، مداخله فوری و قاطعانه‌ای کنند.

این اتحادیه همچنین از دیوان کیفری بین‌المللی خواست تا هرچه سریعتر تحقیقات خود را آغاز کرده و همه مسئولان اسرائیلی دخیل در جنایت‌های جنگی و ضد بشری را به محاکمه کشیده و قانون بین‌المللی را اجرا کند.

اتحادیه عرب در ادامه از طرف‌های بین‌المللی خواست برای ایجاد روند صلح واقعی و با استناد به قطعنامه‌های بین‌المللی به اشغالگری پایان دهند و مقدمات تشکیل کشور فلسطین به پایتختی بیت المقدس را فراهم سازند.

در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون دستکم ۱۴۰ نفر از جمله ۹ کودک و ۲۲ زن به شهادت رسیده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
0
3
اگر نهادهای بین المللی برای متوقف کردن این جنگ ناعادلانه وارد شوند پس شما چه کاره هستید؟وقتی که با ایران دچار مشکل می شوید رگهای گردنتان بیرون می زند وشعله های ناسیونالیسم عربی از همه جای بدنتان شراره می کشدومتحد می شوید وائتلاف تشکیل می دهید وصدها بیانیه صادر می کنید ولی درمقابل اسرائیل اشغالگر 4 میلیونی که بدون کمک امریکا نمی تواند زنده بماند وسرزمینهایتان را اشغال کرده است وهموطنان عرب شما را کشتار می کندودائم تحقیرتان می کند وتوی سرتان می زند وشمارا بزور وادار به ایجاد رابطه با خودش می کندمثل موش می شوید ودر هفت سوراخ قایم می شوید!!!!!!!!بی تفاوتی شما درمقابل اسرائیل جنایتکار یک ننگ تاریخی است که از پیشانی شما رهبران ترسو وبزدل عرب پاک نخواهد شد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین