کد خبر: ۷۱۳۷۳۳
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

بارش پراکنده باران در برخی مناطق کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران در برخی مناطق کشور خبر داد و گفت: از اواخر وقت امروز تا روز جمعه (۲۵ تا ۲۸ خرداد) در برخی نقاط شرق کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد.
بارش پراکنده باران در برخی مناطق کشور
آفتاب‌‌نیوز :

صادق ضیاییان با اشاره به اینکه طی پنج روز آینده آسمانی صاف و آفتابی و جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بود، اظهار کرد: امروز (۲۵ خرداد) طی ساعات بعد ازظهر در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی بارش پراکنده باران و در برخی نقاط جنوبی سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوبی کرمان و ارتفاعات شرقی هرمزگان رشد ابر همراه با بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی روز جمعه (۲۸ خرداد) در استان‌های ساحلی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و طی روز شنبه (۲۹ خرداد) در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و شمال استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان با بیان اینکه از اواخر وقت امروز تا روز جمعه (۲۵ تا ۲۸ خرداد) در برخی نقاط شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید رخ می‌دهد، اظهارکرد: از این‌رو در برخی از این نقاط خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست همچنین تا روز جمعه در مناطقی از ایلام، خوزستان و بوشهر وزش باد شدید رخ می‌دهد که در برخی نقاط سبب خیزش گرد و خاک یا غبارآلود شدن هوا می‌شود.

به گفته وی خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان تا پایان هفته مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۶ خرداد) صاف همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه (۲۷ خرداد) نیز صاف همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین