کد خبر: ۷۱۳۸۴۶
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹

ایلان ماسک آخرین خانه خود را برای تأمین بودجه یک ماموریت در مریخ می فروشد

ثروتمندترین فرد جهان روز دوشنبه با انتشار توئیتی اعلام کرد که قصد دارد آخرین خانه خود را برای هزینه در سیاره سرخ بفروشد.
ایلان ماسک آخرین خانه خود را برای تأمین بودجه یک ماموریت در مریخ می فروشد
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از بیزینس اینسایدر؛ ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت فضایی اسپیس ایکس و تسلا موتورز با انتشار توئیتی در حساب شخصی اش نوشت که قصد دارد آخرین خانه خود را که در منطقه خلیج کالیفرنیا واقع شده است بفروشد. او قبلاً همه خانه‌های دیگر خود را برای تأمین بودجه ماموریت مریخ فروخته است. ماسک این ملک را مکان ویژه خواند و گفت که می‌خواهد آن را به یک خانواده بزرگ بفروشد.


فروش املاک زمینی برای ساخت شهر مریخی
ماسک بار‌ها گفته است که قصد دارد بیشتر دارایی خود، از جمله تمام خانه هایش را برای تأمین بودجه یک ماموریت در مریخ بفروشد. وی گفته است که می‌خواهد ۱ میلیون نفر را تا سال ۲۰۵۰ به مریخ بفرستد. این گزارش متعلق به هفته گذشته است که می‌گوید ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، ۴۵۵ میلیون دلار مالیات از ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ پرداخت و ثروت وی در همین مدت ۱۴ میلیارد دلار رشد کرده است.

ماسک روز چهارشنبه در توئیتی نوشت که حتی پس از نقل مکان در تگزاس به پرداخت مالیات بر درآمد در کالیفرنیا ادامه خواهد داد و گفت که او فقط دارای یک ملک است، خانه‌ای در منطقه خلیج کالیفرنیا که آن را برای برگزاری رویداد‌ها خریداری کرده است.

طبق توئیتی که در ساعات اولیه بامداد دوشنبه به وقت آمریکا ارسال شد، وی در حال حاضر قصد فروش این خانه را دارد. ماسک هفته گذشته گفت که تمام خانه‌های دیگر خود را فروخته و افزود که ملک اصلی خود را در بوکا چیکای تگزاس، از شرکت هوافضا SpaceX اجاره کرده است.

ماسک در مصاحبه‌ای در ماه دسامبر به ماتیاس داپفنر گفت: "برای ساختن شهری در مریخ، منابع زیادی صرف خواهد شد. من می‌خواهم بتوانم هرچه بیشتر به ساخت شهر مریخ کمک کنم. این بدان معنی است که سرمایه زیادی لازم است. "

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین