کد خبر: ۷۱۴۳۸۹
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳

جزئیات برگزاری کنکور اعلام شد/آغاز توزیع کارت آزمون از ۴ تیر

کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ از روز ۶ تیر ماه از طریق سازمان سنجش آموزش کشور توزیع می‌شود.
جزئیات برگزاری کنکور اعلام شد/آغاز توزیع کارت آزمون از ۴ تیر
آفتاب‌‌نیوز :

کارت‌ شرکت در آزمون‌ سراسری همه متقاضیان‌ به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز ۶ تیر تا روز سه‌­شنبه مورخ ۸ تیر ماه برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع­ رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. متقاضیان‌ شرکت‌ در آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نموده و با وارد نمودن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام ­خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

متقاضیانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروه های آزمایشی دوم و سوم (گروه­ های آزمایشی هنر و زبان های خارجی) خود نیز اقدام نمایند.

متقاضیان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس­ دار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه سهمیه درخواستی متقاضی غیر از سهمیه مناطق باشد و در بند ۱۸ کارت شرکت در آزمون سهمیه مناطق درج شده است؛ لازم است متقاضیان استفاده از سهمیه‌های بنیاد شهید و امورایثارگران، رزمندگان ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت جهاد کشاورزی و رزمنده متقاضی بسیجی و همچنین همسر و فرزندان آنان جهت اعلام مغایرت و تکمیل اطلاعات مربوط به سهمیه حداکثر تا تاریخ ۱۲ تیر منحصراً به قسمت ویرایش اطلاعات در درگاه این سازمان مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در درگاه نسبت به اصلاح و تکمیل موارد اقدام نمایند تا درصورت تایید سهمیه توسط ارگان مربوط، سهمیه برای آنها اعمال شود.

در غیراین صورت با سهمیه مناطق گزینش خواهند شد و هیچ گونه اعتراضی قابل قبول نیست. همچنین متقاضیانی که سهمیه آنان مورد تایید قرار نگرفته است برای اطمینان بیشتر و بررسی وضعیت عدم تایید سهمیه خود (بعد از ویرایش) به ارگان های ذی ربط نیز مراجعه نمایند. در غیر این صورت با سهمیه مناطق گزینش خواهند شد و هیچ‌گونه اعتراضی قابل قبول نیست.

با توجه به مصوب شصت و هشتمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، آزمون سراسری روز چهارشنبه ۹ تیرماه، پنج شنبه ۱۰ تیرماه، جمعه ۱۱ تیرماه و شنبه ۱۲ تیرماه برگزار خواهد شد.

بر این اساس کنکور گروه آزمایشی هنر در صبح روز چهارشنبه ۹ تیرماه، کنکور گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در صبح روز پنجشنبه ۱۰ تیرماه، کنکور گروه آزمایشی علوم انسانی در صبح روز پنجشنبه ۱۰ تیرماه، کنکور گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح روز جمعه ۱۱ تیرماه و کنکور گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح روز شنبه ۱۲ تیرماه برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین