کد خبر: ۷۱۸۳۹۳
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸

دستگیری فروشنده لوازم آرایشی غیرمجاز صفحه اینستاگرام

سرپرست پلیس فتا البرز گفت: فردی که با تبلیغ برند و شرکت‌های معروف برروی لوازم آرایشی متفرقه و فاقد مجوز‌های بهداشتی، اقدام به فروش آن‌ها در اینستاگرام می‌کرد در کرج دستگیر شد.
دستگیری فروشنده لوازم آرایشی غیرمجاز صفحه اینستاگرام
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ رسول جلیلیان، سرپرست پلیس فتا البرزگفت: در پی رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا استان، صفحه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام شناسایی که گرداننده آن اقدام به فروش محصولات غیر مجاز خارجی کرده و برای رونق کسب و کار خود تبلیغات گسترده‌ای در بستر شبکه‌های اجتماعی انجام داده است.

سرپرست پلیس فتا البرز افزود: با اقدامات پلیسی مشخص شد، این فرد اقدام به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی بدون اخذ مجوز‌های لازم از نهاد‌های مربوطه در فضای مجازی کرده بود و مکان مشخصی برای فروش محصولات خود ندارد و صرفا از بستر فضای مجازی برای ثبت سفارش مشتریان استفاده می‌کند.

سرهنگ جلیلیان گفت: با بررسی‌های بیشتر از طرف کارشناسان پلیس فتای استان، هویت گرداننده صفحه اینستاگرامی مشخص و باهماهنگی مقام قضایی اکیپی از ماموران به مخفیگاه متهم در یکی از نقاط کرج اعزام و دریک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

او افزود: متهم در ابتدا منکر هرگونه عمل مجرمانه شد، اما در مواجهه با مستندات پلیسی به ناچار لب به اعتراف گشود و به جرم خود مبنی بر فروش لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز با برند‌های معروف در فضای مجازی اعتراف کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین