کد خبر: ۷۲۰۹۲۳
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

ورزشکاران استرالیا آبروریزی کردند

یان چسترمن، رئیس کمیته المپیک استرالیا، به جنجال های اخیر که در مورد برخی ورزشکاران این اتفاق افتاد واکنش نشان داد.
ورزشکاران استرالیا آبروریزی کردند
آفتاب‌‌نیوز :

در اوایل این هفته، گروهی از ورزشکاران استرالیایی به دلیل "مصرف بیش از حد الکل" و برخی رفتارهای هنجارشکن مورد انتقاد قرار گرفتند. در واقع گفته شد که بعضی از ورزشکاران تخت و وسایل اتاق های خود را قبل از ترک دهکده المپیک شکسته و برخی از آنها هم موقع برگشت به سیدنی در هواپیما رفتارهای نامناسب و عجیبی از خود نشان دادند.

در همین راستا یان چسترمن، رئیس کمیته ملی المپیک استرالیا، به این موضوع واکنش نشان داده و معتقد است که المپین های این کشور باید احترام بیشتری برای خود و مسابقات قائل شوند. او در یک کنفرانس خبری گفت: "من فکر می کنم پیامی که من همیشه آن را تبلیغ می کردم احترام متقابل است. ما برای ورزشکاران احترام زیادی قائل هستیم. ما همچنین معتقدیم که ورزشکاران باید به اعضای کلی تیم نیز احترام بگذارند و این مسئله دوطرفه باشد. ما واقعاً سخت کار کرده ایم تا مطمئن شویم که آنها همه چیز مورد نیاز خود را دارند.

گروهی از افراد اشتباه کردند و به وضوح این را می دانند. ما به کار خود با تیم خود ادامه می دهیم و تعهد کلی گروه المپیک استرالیا را به تیم خود یادآوری می کنیم و بسیار خوشحالم که می گویم تا اینجا همه آن را درک کرده اند. عضویت در این تیم مایه افتخار است و آنها بسیار مفتخر هستند که بخشی از این تیم محسوب می‌شوند. ما می خواهیم این بازی ها را به خوبی به پایان برسانیم.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین