کد خبر: ۷۲۰۹۶۵
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳
درآمدزایی ۶۰ میلیون پوندی از فروش ها به جذب گریلیش کمک کرد

پپ گواردیولا: برای جذب هری کین تلاش خواهیم کرد؛ مسی به هیچ وجه در تفکرات ما جا ندارد

پپ گواردیولا تایید کرد که منچسترسیتی در تلاش است تا هری کین را به خدمت بگیرد. بر طبق گفته های او، آن ها فعلا برنامه ای برای جذب لیونل مسی ندارند.
پپ گواردیولا: برای جذب هری کین تلاش خواهیم کرد؛ مسی به هیچ وجه در تفکرات ما جا ندارد
آفتاب‌‌نیوز :

سرمربی سیتیزن ها در ابتدای این نشست در مورد دلیل به خدمت گرفتن جک گریلیش توضیح داد:

ما قادر به هزینه کردن چنین مبلغی بودیم، چرا که حدود ۶۰ میلیون پوند از فروش ها درآمد داشتیم. سال های قبل چنین توانایی ای نداشتیم ولی از واگذاری بازیکنان آکادمی به تیم های دیگر ۶۰ میلیون پوند کسب درآمد کردیم. در این وضعیت بود که چنین چیزی ممکن شد وگرنه امکان نداشت. دلیل آن هم این است که او ۲۶ سال سن دارد، می تواند ۵،۶،۷ یا ۸ سال آینده را در اینجا سپری کند و علاوه بر مهارت هایش، ذهنیت بسیار خوبی هم دارد. ما به بازیکنانی نیاز داشتیم که سطح بازیکنان فعلی مان را بالا ببرند. در غیر این صورت پس از کسب جام های بسیار، بازیکنان انگیزه خود را از دست می دهند. هر بازیکنی باید این فشار را احساس کند که احتمال بازی نکردنش وجود دارد.
سپس او باید به این سوال پاسخ می داد که آیا برناردو سیلوا از منچسترسیتی جدا می شود یا نه.

او بازیکن ماست. نه فقط برناردو، بلکه دو، سه یا چهار بازیکن دیگر هم به دنبال جدایی هستند ولی آن ها با ما قرارداد دارند. اگر پیشنهادی از راه برسد آن ها را بررسی خواهیم کرد ولی این به خودشان بستگی دارد. در غیر این صورت به تمرین کردن و ماندن در اینجا ادامه خواهند داد و من تصمیم می گیرم که بمانند یا بروند. بازیکنانی که به دنبال جدایی هستند می دانند در باز است چون ما نمی خواهیم کسی را به زور در اینجا نگه داریم ولی باید کسی بیاید در غیر این صورت همین جا می مانند.
گواردیولا در مورد علاقه تیمش به هری کین هم گفت:

او بازیکن تاتنهام است. اگر تاتنهام دنبال مذاکره کردن نباشد، همه چیز به پایان می رسد. اما اگر حاضر به مذاکره باشند، نه تنها منچسترسیتی بلکه باشگاه های زیادی در جهان به دنبال او خواهند بود؛ ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم ولی این به تاتنهام بستگی دارد. قضیه نسبت به جک که یک بند فسخ داشت فرق می کند. هری کین یک مهاجم خارق العاده و حیرت انگیز است و شکی در این رابطه وجود ندارد. ما به او علاقه مند هستیم ولی در حال حاضر بازیکن تاتنهام است و اگر آن ها حاضر به مذاکره نباشند، دیگر حرفی برای گفتن نمی ماند. اگر حاضر باشند، ما تلاش مان را خواهیم کرد.
مبحث بعدی تمدید نشدن قرارداد لیونل مسی با بارسلونا بود. گواردیولا در این خصوص افزود:

این خبر برای همه از جمله خود من غافلگیر کننده بود. امروز ریاست باشگاه به وضوح در این باره صحبت کرد. من با بازیکن یا رییس باشگاه حرف نزده ام و اطلاع دقیقی ندارم ولی به عنوان یک هوادار دوست داشتم کارش را همان جا تمام کند اما وضعیت در فصل قبل خوب پیش نرفت و بارسلونا نیاز دارد تا به وضعیت پایداری برسد. به عنوان یک هوادار ارادت خاصی به شگفت انگیزترین بازیکنی که در عمرم دیده ام دارم؛ به خاطر جام هایی که کسب کرد و همچنین کمکی که به من کرد تا به مونیخ برسم و بعد به انگلیس بیایم. تمام چیزی که می توانم بگویم این است که: «ممنونم که کمک کردی بارسلونا به سطح متفاوتی برسد. این که بارسا یک دهه بر فوتبال حکمرانی کند». برای او بهترین ها را در آخرین سال های فوتبالش آرزومندم. او از یادها نخواهد رفت.
از گواردیولا در مورد شانس انتقال مسی به منچسترسیتی هم سوال شد.

ما ۴۰ میلیون پوند برای گریلیش هزینه کردیم. در واقع ۱۰۰ میلیون پرداخت کردیم و باقی از درآمدهای ما بود. او شماره ۱۰ را بر تن خواهد کرد چرا که کاملا از جک مطمئن بودیم و همچنین اطمینان داشتیم که مسی در بارسلونا می ماند. بنابراین در حال حاضر او (مسی) جایی در تفکرات ما ندارد؛ به هیچ وجه.

طرفدرای 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین