کد خبر: ۷۲۵۵۹۱
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

لاپورتا: بارسلونا در ICU قرار دارد؛ سعی کردیم «نیمار» را جذب کنیم

رییس باشگاه بارسلونا گفت: باشگاه در وضعیت خوبی قرار ندارد اما ما باید سعی کنیم آن را نجات بدهیم.
لاپورتا: بارسلونا در ICU قرار دارد؛ سعی کردیم «نیمار» را جذب کنیم
آفتاب‌‌نیوز :

«خوان لاپورتا» در مصاحبه‌ای اظهار داشت: از ریاست باشگاه بارسلونا پشیمان نیستم. ما باید این باشگاه را از این وضعیت نجات دهیم. بارسا در ICU است اما حال آن رو به بهبود است. شواهد این موضوع را نشان می‌دهد.

به گزارش مارکا،‌ وی در خصوص اتفاقات پیرامون «لیونل مسی» گفت: این اتفاق قلا توضیح داده شده است. ما تحت فشار قرار گرفتیم. هیچ حاشیه‌ای وجود نداشت. توافقاتی با لالیگا صورت گرفته بود اما آنها بعدا گفتند نه. ما هم ندیدیم که وضعیت بهتر شود و به آن خاتمه دادیم.

رییس باشگاه بارسلونا ادامه داد: من بعد از این ماجرا با مسی صحبت نکردم. اولین بازی او با پاری سن‌ژرمن دیدم و برای حس عجیبی بود. ما همیشه سپاسگزار او خواهیم بود. او همیشه از بارسا خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با خروج «آنتوان گریزمان» امکان مانده مسی فراهم می‌شد یا نه، تصریح کرد: بدون گریزمان و با کاهش دستمزد کاپیتان‌ها نیز مسی نمی‌توانست بماند. اما مهم است که صورتحساب دستمزدها را کاهش دهیم زیرا سال آینده ما می‌توانیم بلندپروازانه‌تر باشیم.

لاپورتا درباره نیمار بیان کرد: ما سعی کردیم نیمار را به خدمت بگیریم.

او با ما تماس گرفت و می‌خواست به بارسا بیاید. ما بازی جوانمردانه را به شکل دیگری تفسیر کردیم و اگر می‌دانستیم این موضوع خلاف قانون است، این پیشنهاد را نمی‌دادیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین