کد خبر: ۷۲۶۱۰۱
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰

تصاویر| بهترین شهر‌های جهان

سانفرانسیسکو بهترین شهر جهان معرفی شده است. آمستردام در جایگاه دوم، منچستر در جایگاه سوم، کپنهاگ در جایگاه چهارم و نیویورک در جایگاه پنجم قرار گرفته‌اند.
تصاویر| بهترین شهر‌های جهان
آفتاب‌‌نیوز :

در ارزیابی صورت گرفته با طرح پرسش از ۲۷ هزار شرکت کننده در سطح جهانی بهترین شهر‌های جهان در سال ۲۰۲۱ میلادی رتبه‌بندی شده‌اند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ در این رتبه بندی مسائل فرهنگی، زندگی شبانه و روح جمعی در شهر‌ها به عنوان شاخص‌های ارزیابی مورد بررسی قرار گرفته اند.

در این ارزیابی، سانفرانسیسکو بهترین شهر جهان معرفی شده است. آمستردام در جایگاه دوم، منچستر در جایگاه سوم، کپنهاگ در جایگاه چهارم و نیویورک در جایگاه پنجم قرار گرفته‌اند. مونترال، پراگ، تل آویو، پورتو، توکیو، لس آنجلس، شیکاگو، لندن، بارسلونا و ملبورن در جایگاه ششم تا پانزدهم بهترین شهر‌های جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین از میان شهر‌های آسیایی شانگ‌های در جایگاه هفدهم، هنگ کنگ در جایگاه بیستم، سنگاپور در جایگاه بیست و چهارم، دبی در جایگاه بیست و ششم، پکن در جایگاه بیست و هفتم ابوظبی در جایگاه سی ام، استانبول در جایگاه سی و ششم و بانکوک در جایگاه سی و هفتم در میان بهترین شهر‌های جهان در سال ۲۰۲۱ میلادی قرار گرفته‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین