کد خبر: ۷۲۶۸۲۵
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶

دستگیری سه عضو شورای یک روستا به اتهام اختلاس

در تحقیقات اولیه مشخص شد این افراد با شیوه و شگرد ثبت شرکت‌های عمرانی و واگذاری طرح‌ها طراحی شده به این شرکت‌ها بدون انعقاد قرارداد، اختلاس می‌کردند.
دستگیری سه عضو شورای یک روستا به اتهام اختلاس
آفتاب‌‌نیوز :

نیروی انتظامی سه عضو شواری یک روستا در هرمزگان را به اتهام اختلاس دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان پس از اطلاع از تخلف اعضای شورای اسلامی یکی از روستا‌های استان تحقیقات را آغاز کردند.

سردار غلامرضا جعفری افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد این افراد با شیوه و شگرد ثبت شرکت‌های عمرانی و واگذاری طرح‌ها طراحی شده به این شرکت‌ها بدون انعقاد قرارداد، اختلاس می‌کردند.

به گفته سردار جعفری، وجوه مورد نظر به حساب شرکت‌های طرف قرارداد واریز نشده بود و در تحقیقات تکمیلی مشخص شد این افراد با مسئولیت‌های رئیس شورا، ناظر فنی و کارمند دهیاری در بازه زمانی سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۸ اقدام به عقد قرارداد‌های صوری و جعلی در طرح‌های عمرانی روستا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این ۳ متهم با هماهنگی قضائی دستگیر شدند، گفت: متهمان در مجموع ۲۵ میلیارد ریال وجه از حساب روستا را به نفع خود جا به جا کرده بودند و برای متهمان به اتهام اختلاس قرار مناسب صادر شد و تحقیقات کماکان برای بررسی بیشتر زیر نظر مقام قضائی ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین