کد خبر: ۷۲۷۳۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷

۹ شاکی جدید در پرونده تجاوزهای خواننده مجالس عروسی

پرونده خواننده مجالس عروسی که با همدستی دوستش دختران جوان را بیهوش می‌کرد و آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد با شکایت ۹شاکی دیگر وارد مرحله‌ای تازه شد.
۹ شاکی جدید در پرونده تجاوزهای خواننده مجالس عروسی
آفتاب‌‌نیوز :

این پرونده جنجالی از اول مردادماه امسال و با شکایت دختری جوان به جریان افتاد. شاکی مدعی بود که از طریق اینستاگرام با پسری جوان آشنا شده و با او قرار ملاقات گذاشته بود، اما پسر جوان به او آبمیوه مسموم داده و وی چند ساعتی بیهوش بوده است. دختر جوان گفت: در زمانی که داخل ماشین بودم، هرازگاهی به هوش می‌آمدم و متوجه شدم به‌جز راننده، فرد دیگری هم سوار ماشین بود. آنها به من تجاوز کرده و تمام طلاهایم را سرقت کردند.

حتی در حالت نیمه‌بیهوشی رمز کارت‌های عابربانکم را گرفته و موجودی همه را خالی کرده بودند. پسر جوان حتی قفل گوشی‌ام را با اثر انگشتم باز کرده و همه چت‌ها و پیام‌هایش را پاک کرده بود.

مدت کوتاهی پس از این شکایت، ۲دختر دیگر هم شکایت‌های مشابهی را در اداره پلیس مطرح کردند و طولی نکشید که هر دو متهم دستگیر شدند. آنها در مواجهه حضوری با ۳شاکی به جرم خود اقرار کردند و در حالی که تحقیقات از متهمان در اداره آگاهی تهران ادامه دارد، ۹شاکی دیگر به پرونده دو جوان آزارگر اضافه شده و تعداد شاکیان به ۱۲نفر رسیده است. برخی از شاکیان جدید مدعی شده‌اند که متهمان آنها را هم مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند و برخی دیگر می‌گویند که فقط اموالشان را سرقت کرده‌اند. با شکایت‌های تازه، تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
0
1
اشد مجازات هم برای ایشان بسیار ناچیز است.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین