کد خبر: ۷۲۷۳۸۳
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷

ایران ۳ - چین تایپه صفر / صعود مقتدرانه والیبال ایران به نیمه‌نهایی آسیا

شاگردان بهروز عطایی در تیم ملی والیبال ایران تا این مرحله رقابت‌های قهرمانی آسیا حتی یک ست را به حریفان واگذار نکرده‌اند تا برای دیگر رقبا خط و نشان بکشند.
ایران ۳ - چین تایپه صفر / صعود مقتدرانه والیبال ایران به نیمه‌نهایی آسیا
آفتاب‌‌نیوز :

در دور دوم رقابت های قهرمانی والیبال آسیا تیم ملی والیبال ایران به مصاف چین تایپه رفت و موفق شد به پیروزی ۳ بر صفر برسد. این بازی در سه ست و با نتایج ۲۵ بر ۱۰، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۱ به سود تیم ملی والیبال ایران به اتمام رسید.

شاگردان بهروز عطایی تا این مرحله حتی یک ست را به حریفان واگذار نکرده تا برای دیگر رقبا خط و نشان بکشند.

سرمربی والیبال ایران در ست آخر این رقابت به دلیل ایجاد اختلاف امتیاز سعی کرد به جوانان میدان دهد تا بازیکنان کم تجربه ایران در عرصه های بین‌المللی خودی نشان دهند.

تیم ملی والیبال ایران با کسب پیروزی برابر کره‌جنوبی در بازی قبل و امتیاز شکست پاکستان از مرحله مقدماتی، صعودش به مرحله نیمه‌نهایی و چهار تیم برتر قطعی شده بود.

میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، جواد کریمی، علی رمضانی، صابر کاظمی، امین اسماعیل‌نژاد، علی‌اصغر مجرد، رضا عابدینی، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، محمدرضا حضرت‌پور و ابوالفضل قلی‌پور بازیکنان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا هستند که برای تیم ملی والیبال ایران بازی می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین