کد خبر: ۷۲۸۶۴۵
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲

چه کسانی در ساعات منع تردد شبانه جریمه نمی‌شوند؟

استاندار تهران شرایط جریمه نشدن در ساعات منع تردد شبانه را برای افرادی که به مراکز واکسیناسیون مراجعه می‌کنند، تشریح کرد.
چه کسانی در ساعات منع تردد شبانه جریمه نمی‌شوند؟
آفتاب‌‌نیوز :

انوشیروان محسنی با در تشریح جریمه نشدن خودروی افرادی که در ساعات منع تردد شبانه برای تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون شبانه روزی مراجعه می کنند، گفت: محدودیت تردد شبانه همچنان ادامه دارد اما کسانی که برای واکسیناسیون در ساعات ممنوعیت تردد شبانه به مراکز واکسیناسیون مراجعه می‌کنند، جریمه نمی‌شوند.

وی تاکید کرد: افرادی که در ساعات منع تردد شبانه به مراکز مراجعه می‌کنند باید شماره پلاک خودرو را به مراکز واکسیناسیون اعلام کنند و این مراکز اسامی و پلاک را به پلیس راهور ارایه می‌دهند و از طرح محدودیت تردد شبانه در همان شب مستثنی می‌شوند.

چندی پیش وزیر کشور دلیل برقراری منع تردد را وضعیت بد کرونایی اعلام کرد و گفت که تا زمان کاهش آمار ادامه می‌یابد.

احمد وحیدی در این مورد توضیح داد: منع تردد به دلیل وضعیت بد کرونایی وضع شده است و تا زمانی که آمار کاهش یابد، ادامه خواهد داشت چون هنوز به وضعیت آرامش نرسیده‌ایم و تعداد فوتی‌ها قابل توجه است، تا وقتی وضع آرام‌تر شود منع تردد وجود دارد.

وی در مورد جریمه نشدن در ساعات منع تردد شبانه با بیان این که با هماهنگی که انجام گرفته، کسانی که می‌خواهند واکسن بزنند در ساعات منع عبور و مرور جریمه نخواهند شد، یادآور شد: می‌خواهیم که در فرصت نزدیک این منع برداشته شود. این منع برای بهبود وضعیت مردم است تا مشکل کرونا زودتر حل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین