کد خبر: ۷۲۸۷۰۴
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۶

جام جهانی فوتسال/ حذف ژاپن با فوتسال ناب برزیلی

تیم ملی فوتسال برزیل توانست با شکست ژاپن به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۱ فوتسال صعود کند.
جام جهانی فوتسال/ حذف ژاپن با فوتسال ناب برزیلی
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های ملی فوتسال برزیل و ژاپن در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۱ فوتسال که به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شود، از ساعت ۲۰:۳۰ برگزار شد و در پایان تیم برزیل موفق شد با نتیجه ۶ بر یک حریف خود را شکست دهد و به یک چهارم نهایی صعود کند.

در ابتدای این دیدار سامورایی ها توانستند توسط شوتا هوشی و روی اشتباه هیگیتا دروازه بان با تجربه برزیلی ها به گل برسند اما از سوی دیگر فرائو با تکنیک ناب خودش موفق شد تا نتیجه را به تساوی بکشاند. نیمه نخست با همان تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه دوم برزیل آهنگ هجومی خود را نواخت و توانست با یک فوتسال برزیلی و تکنیکی بو توسط لئوناردو و گادیا به گل های دوم و سوم خود دست پیدا کند. ژآپن که خود را حذف شده می دید رو به بازی پاورپلی آورد و توانست توسط نیشیتانی به گل دوم برسد. در ادامه اما اشتباه سامورایی ها باعث شد تا دیگوئینهو گل چهارم را وارد دروازه آنها کند تا بازی با نتیجه چهار بر دو به سود برزیل به پایان برسد.

تیم فوتسال برزیل در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف مراکش برود. تیم مراکش پیش از این توانسته بود ونزوئلا را از پیش رو بردارد.

در دیگر دیدار های امروز تیم‌های آرژانتین و قزاقستان از ساعت ۱۸ برابر رقیبان قرار گرفتند و در نهایت توانستند با پیروزی برابر تیم‌های پاراگوئه و تایلند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.

برنامه کامل بازی‌های باقیمانده مرحله یک هشتم نهایی به شرح زیر است:

جمعه ۲ مهر

بازی ۴۲: ایران - ازبکستان/ ساعت ۱۸:۰۰

بازی ۴۳: پرتغال - صربستان / ساعت ۲۰:۳۰

بازی ۴۴: اسپانیا - جمهوری چک / ساعت ۲۰:۳۰

تیم ملی فوتسال ایران در صورت پیروزی در این مرحله باید در مرحله یک چهارم نهایی با قزاقستان دیدار کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین