کد خبر: ۷۳۳۶۷۵
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

دعوای مرگبار ۲ جوان در رفسنجان

در این دعوا ۲ جوان با چاقو یکدیگر را مصدوم کردند.
دعوای مرگبار ۲ جوان در رفسنجان
آفتاب‌‌نیوز :

خبر وقوع قتل جوانی در شهرستان رفسنجان استان کرمان در حالی خبرساز شده است که این رخداد در نتیجه نزاع بین چند نفر رخ داده است و به مرگ یک جوان و داغدار شدن چند خانواده انجامیده است.

سرهنگ محمدجواد آرامون، فرمانده انتظامی رفسنجان در این باره توضیح داد: وقوع نزاع دسته جمعی بین چند نفر طی ۲ شب پیش بود که به قتل یک جوان ۲۵ ساله انجامید و این جوان روز گذشته در بیمارستان جان باخت.

وی محل وقوع این حادثه را در محور خلیج فارس رفسنجان اعلام و بیان کرد: ریشه این دعوا به یک سال قبل باز می گرد..در این دعوا ۲ جوان با چاقو یکدیگر را مصدوم کردند.

وی با بیان اینکه هر ۲ جوان مجروح را اورژانس ۱۱۵ همان شب به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) منتقل کرد گفت: حال یکی از آنان به دلیل اصابت چاقو به نزدیکی قلب وی، وخیم گزارش شد.

فرمانده انتظامی رفسنجان بیان با اشاره به اینکه این جوان به علت شدت جراحت ها طاقت نیاورد و صبح روز گذشته جان به جان آفرین تسلیم کرد گفت: افراد دخیل در این نزاع شناسایی شده اند و کار دستگیری آنان در دستور کار پلیس است.

سرهنگ آرامون کنترل خشم را از مهمترین عوامل برای پیشگیری از دعواها عنوان و توصیه کرد: مردم بویژه قشر جوان سعی کنند خشم خود را کنترل کنند تا خانواده هایی داغدار نشوند.

شهرستان رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین