کد خبر: ۷۳۵۶۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۷

پیروزی رئال، لیورپول و اینتر / توقف پاری سن ژرمن، توقف پورتو و شکست عجیب دورتموند

لیورپول با پیروزی که برابر اتلتیکو مادرید به دست آورد ۱۲ امتیازی شد و صعودش را به دور بعد قطعی کرد. تیم‌های سیتی و اینتر هم به پیروزی دست پیدا کردند.
پیروزی رئال، لیورپول و اینتر / توقف پاری سن ژرمن، توقف پورتو و شکست عجیب دورتموند
آفتاب‌‌نیوز :

هفته نخست دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با انجام ۶ دیدار به پایان رسید.

در حساس‌ترین بازی دو تیم لیورپول و اتلتیکو مادرید به مصاف هم رفتند که مثل دیدار رفت این لیورپول بود که به پیروزی دست پیدا کرد.

لیورپول با دو گلی که سادیو مانه و ژوتا به ثمر رساندند به پیروزی دست پیدا کرد تا با ۱۲ امتیاز صعود خود را به دور بعد قطعی کند.

گروه A

در این گروه دو بازی برگزار شد. منچستر سیتی با نتیجه ۴ بر یک کلوپ بروژ را در هم کوبید و پاری سن ژرمن هم در غیاب مسی با تساوی دو بر دو برابر لایپزیگ متوقف شد.

هر دو گل پاری سن ژرمن را واینالدوم به ثمر رساند.

گروه C

در این گروه هم دو بازی برگزار شد. اسپورتنیگ با ۴ گل بشیکتاش را در هم کوبید و، اما در حساس‌ترین بازی دورتموند در خانه با نتیجه دور از انتظار سه بر یک برای آژاکس شکست خورد؛ و در نهایت از گروه چهارم هم یک بازی برگزار شد که در آن اینتر با نتیجه سه بر یک شریف را شکست داد تا ۷ با امتیاز بعد از رئال مادرید ۹ امتیاز در رده دوم قرار گیرد.

پیروزی رئال با درخشش بنزما / توقف پورتو با طارمی در سن سیرو

همچنین رئال مادرید که میزبان شاختار بود توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند تا با ۹ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گیرد.

هر دو گل رئال را در این بازی کریم بنزما به ثمر رساند.

و، اما در دیگر بازی برگزار شده میلان در سن سیرو از پورتو پذیرایی کرد.

این بازی برنده نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت. او در دقیقه ۸۸ جای خود را به په په داد.

تک گل پورتو را دیاز به ثمر رساند این درحالی بود امبا به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بازی یک بر یک تمام شود.

پورتو با این تساوی ۵ امتیازی شد و موقتا به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد. در این گروه لیورپول با ۹ امتیاز صدرنشین است. اتلتیکو و میلان هم به ترتیب با ۴ و ۱ امتیاز سوم و چهارم هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین