کد خبر: ۷۳۸۲۹
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۵:۵۳
جلسه ویژه مدیران فوتسال ؛

کودتای خاموش در جیهون !

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پیش بینی اینکه مدیران باشگاهای فوتسال کشور روزی در مقابل کمیته فوتسال و ترابیان قرار بگیرند چندان دور از ذهن نبود. 

به گزارش خبرنگار آفتاب، عصر امروز مدیران باشگاه های فوتسال کشور در دفتر باشگاه شن سا در جیهون گرد هم می آیند تا مقدمات راه اندازی لیگی خودساخته را فراهم آورند.

در طول برگزاری لیگ برتر فوتسال در فصل گذشته اعتراض های زیادی به خصوص از سوی باشگاه ساوه ای علیه کمیته فوتسال فدراسیون صورت گرفت که در نهایت باعث سقوط این تیم به لیگ یک شد ولی به نظر می رسد مدیرعامل این باشگاه به راحتی از مبارزه دست نخواهد کشید. 

مرتضوی نژاد که همیشه ساز مخالف با کمیته ترابیان را سر داده است عصر امروز میزبان مدیران باشگاه های فوتسال کشور است تا در خصوص راه اندازی لیگ مستقل فوتسال بحث و بررسی کنند و در صورت رسیدن به اجماع مقدمات راه اندازی لیگ را فراهم کنند.

این اعلام استقلال مدیران باشگاه های فوتسال کشور بی شک واکنش های احتمالی کمیته فوتسال و البته شخص ترابیان را به همراه خواهد داشت که به نظر می رسد این مبارزه حساسیتهای خاصی را در پی داشته باشد و به طور حتم دوئل ترابیان و مرتضوی نژاد به درازا کشیده خواهد شد.

آنچه مسلم است اینکه عباس ترابیان و کمیته فوتسال نیز زیر بار پذیرش این خواسته نخواهند رفت و البته پرواضح است که به سادگی تسلیم خواسته مدیران فوتسالی نخواهند شد آنهم در شرایطی که برگزاری لیگ مستقل و با اداره مدیران فوتسال کشور، دستان تصمیم گیری کمیته فوتسال را برای همیشه کوتاه خواهد کرد و این چیزی نیست که در اندیشه های ترابیان بگنجد . 

در حالت طبیعی شن ساییها باید لیگ آینده را در دسته اول به میدان بروند و مرتضوی نژاد به شدت تلاش می کند تا از این اتفاق جلوگیری کند.او به همین منظور مدیران باشگاه ها را گرد هم می آورد تا به هر نحو ممکن از سقوط تیمش به لیگ پائین ترممانعت کند. 

آیا خبرهای تازه ای درراه است و مدیران باشگاه ها خواهند توانست مچ ترابیان و کمیته اش را به زمین نزدیک کنند؟ باید منتظر اخبار داغ فوتسالی باشیم. این جلسه شاید در تاریخ فوتسال کشور سرنوشت ساز شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین