کد خبر: ۷۳۸۶۶۴
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵

کشف انبار ۳۵۰ تن کود شیمیایی غیرمجاز

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از کشف و ضبط ۳۵۰ تن کود شیمیایی که برای قاچاق به خارج از کشور آماده شده بود، در شهرستان طرقبه شاندیز خبر داد.
کشف انبار ۳۵۰ تن کود شیمیایی غیرمجاز
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی محمدجواد ساعدی افزود: با دریافت گزارشی مبنی بر دپو کود شیمیایی در انباری در محدوده شهرستان بینالود(طرقبه شاندیز) پس از بررسی های میدانی اولیه مشخص شد ۳۵۰ تن کود شیمیایی اوره به صورت فله و بسته‌بندی شده در کیسه‌های غیر کود شیمیایی آماده ارسال به خارج از کشور شده است.

وی بیان کرد: عوامل بازرسی این سازمان در نمایندگی صنعت، معدن تجارت شهرستان طرقبه شاندیز با فوریت پس از هماهنگی با دادستان شهرستان، بازرسی دقیقی را از این محموله‌های نهاده کشاورزی انجام دادند.

وی اظهار کرد: با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط از جمله تعزیرات حکومتی، اداره کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و نیروی انتظامی، گزارش تخلف مربوطه تنظیم و با همراهی متهمان پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در تشریح علت این تخلف گفت: کود شیمیایی دارای شبکه توزیع و قیمت مصوب است و باید از مبادی تعریف شده در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

ساعدی تاکید کرد: از همه شهروندان درخواست داریم هرگونه تخلف اقتصادی را به سامانه ۱۲۴ این سازمان اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین