کد خبر: ۷۴۱۳۵۳
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰

خواهرم را به خاطر اعتیادش کشتم

برادر مقتول که بنیامین نام داشت و 27 ساله بود در ادامه بازجویی‌های جنایی سرانجام لب به اعتراف گشود و پرده از راز جنایتش برداشت.
خواهرم را به خاطر اعتیادش کشتم
آفتاب‌‌نیوز :

19 فروردین پارسال درپی اعلام گزارش مرگ مشکوک دختر جوانی به نام سارا در چهار باغ کرج به پلیس آگاهی استان البرز پرونده ای تشکیل شد.

کارآگاهان با شناسایی خانواده مقتول به تحقیق از آنها پرداختند.

به‌دنبال تناقض‌گویی‌های اعضای خانواده و آثار جراحتی که روی صورت برادر مقتول بود ظن پلیس به اینکه جنایتی خانوادگی رخ داده است بیشتر شد.

برادر مقتول که بنیامین نام داشت و 27 ساله بود در ادامه بازجویی‌های جنایی سرانجام لب به اعتراف گشود و پرده از راز جنایتش برداشت.

وی در اعتراف‌هایش گفت: چند وقتی بود که خواهرم معتاد شده بود و بعد از ترک خانواده در خانه مجردی زندگی می‌کرد پدرم بشدت از او عصبی شده بود هرچقدر تلاش کردیم خواهرم سر به راه شود نشد آنقدر بحث و مشاجره در خانواده بر سر این موضوع زیاد شده بود که من دیگر نمی‌دانستم چه کار کنم تا اینکه رفتم سراغ خواهرم و با او درگیر شدم بعد او را با دستانم خفه کردم. بعد به خانه پدرم برگشتم و موضوع را گفتم و تصمیم گرفتیم این جنایت را مخفی کنیم.

این متهم پس از اعتراف، به اتهام قتل عمد به دادسرا منتقل شد پس از تکمیل پرونده چون پدر و مادر مقتول اعلام شکایت نکردند متهم با قید ضمانت آزاد بود.

در بررسی سوابق متهم مشخص شد او مدتی قبل به اتهام سرقت محکوم به زندان شده بود که در زمان آزادی مشروط مرتکب این جنایت شد.

این پرونده قتل سرانجام صبح دیروز روی میز قضات شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز قرار گرفت.

در ابتدای جلسه دادگاه نماینده دادستان متن کیفرخواست را خواند سپس پدرو مادر مقتول بار دیگر گفتند از پسرشان شکایتی ندارند.

متهم نیز در حالی که اظهار ندامت و پشیمانی می‌کرد گفت: رفتار خواهرم باعث عذاب همه ما شده بود من دیگر از جرو بحث‌های مدام بر سر خواهرم خسته شده بودم هروقت خانه بودم پدرو مادرم بر سر این ماجرا باهم مشاجره داشتند خواهرم هم قصد نداشت اعتیادش را کنار بگذارد این مسأله مرا بشدت آزار می‌داد تا اینکه آن اتفاق تلخ افتاد.

پس از پایان اظهارات متهم رئیس دادگاه ختم جلسه را اعلام کرد و بدین ترتیب قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین