کد خبر: ۷۴۲۶۰
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۶:۵۵
او حق بازگشت ندارد!

اخراج بازیکن جنجال‌ساز ابومسلم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: چهارمین جنجالش را نیز به پا کرد تا برای مدتی نامحدود از درب باشگاه مشکی‌های خراسانی خارج شود و حتی می‌گویند دیگر حق بازگشت به جمع آنان را نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی آفتاب، وقتی برای اولین‌بار جنجال‌ساز شد و مشتش دندان‌های خبرنگار مشهدی را نشانه رفت و فرو ریخت، تنها مدتی دور از میادین ماند و زودتر از انتظار محرومتیش تمام شد و به میادین فوتبال بازگشت.

حتی وقتی در بازی دوستانه با تیم همشهری- پیام مشهد- دوباره حاشیه‌ساز شد و درگیری فیزیکی را با بازیکن سبزپوش خراسانی ایجاد کرد، باز هم آنچنان که باید تنبیه نشد تا سومین بار هم حادثه‌ساز شود. 

در تمرینات ابومسلم در کارگران در مقابل کاپیتان ابومسلم قدعلم کرد و حتی تا آستانه درگیری فیزیکی با یاغی سال‌های‌دور آبی و قرمز پایتخت پیش رفت ولی هاشمی‌نسب دیگر آن مرد جنجالی سالهای گذشته نبود و همه چیز به ظاهر به خیر و خوشی تمام شد.

اما این مشهدی انگار نمی‌خواست آرامش داشته باشد. او برای چهارمین بار هم حادثه‌ساز شد و اینبار درب‌های خروجی باشگاه را به او نشان دادند تا برای همیشه او را کنار گذاشته باشند.

مرتضی برگی‌زر در دو سال اخیر زندگی‌اش با مشکی‌های خراسانی هرگز نتوانست خود را در مقابل اتفاقات رایج و معمول ورزشی این باشگاه آرام نگهدارد و بالاخره برای همیشه از اردوی تیم مشهدی کنار گذاشته‌شد.

گفتگوی آفتاب را با سردار بنی‌اسد مدیرعامل باشگاه ابومسلم در ذیل می‌خوانید. 


این چهارمین جنجال برگی‌زر در دو سال اخیر است. فکر می‌کنید چرا او نمی‌تواند آرام بگیرد؟

برگی‌زر برخلاف سه بار قبل که درگیری‌های فیزیکی به راه انداخت. او اینبار اعتراضش را به سرمربی تیم با لحن ناشایستی منتقل کرد که در شان یک فوتبالیست نبود. 


اما عده‌ای خبر از حمله او به سمت سرمربی تیم دادند؟

ماجرا در این حد نبود. برگی‌زر خیلی تند برخورد کرد و از آنجا که این اتفاق در سالن غذاخوری رخ داد و افراد دیگری هم در آنجا حضور داشتند بسیار زشت و زننده بود. 


عکس‌العمل شما در مقابل این اتفاق چگونه بود؟

بخاطر اینکه قبح این مساله شکسته‌نشود و بازیکنان دیگر به خود اجازه دخالت در تفکرات و تدابیر سرمربی تیم را ندهند، بلافاصله در همان محل کمیته انضباطی باشگاه را برقرار کردیم .



احکام صادر شده توسط کمیته انضباطی به حدی بود که او را متنبه کند؟ 
ما 25 درصد از مبلغ قرارداد او را کسر کردیم و تا پایان فصل هم حق شرکت در تمرینات و همراهی تیم را از او سلب کردیم.

ولی شنیده‌ شده او را به دیگر باشگاه خراسانی می‌فرستید تا در پلی‌اف با لباس پیام به میدان برود؟

از مدتها قبل پیامیها از ما بازیکنانی را به عنوان یار کمکی برای تقویت تیمشان خواسته بودند که ما هم در نظر داشتیم این بازیکن را به این تیم منتقل کنیم که با این اتفاق انتقال او به نظر قعطی است.

اگر این انتقال صورت نگیرد آیا برگی‌زر بار دیگر به تیم برخواهد گشت. معمولاً مدیران باشگاهها خیلی زود بازیکنان خاطی را می‌بخشند؟

اگر بازیکنی‌ بود که برای بار اول مرتکب این اشتباه شده بود، امکان بخشش بود ولی سابقه این بازیکن مجالی برای بخشش باقی نمی‌گذارد.

یعنی این حکم شما برگشتی نخواهد‌داشت؟

به هیچ‌‌عنوان حکم کمیته انضباطی باشگاه برگشت نخواهد‌داشت. این رای قابل اجرا است و پای آن هم می‌ایستیم و خبری از بخشش نیست.

از کمیته انضباطی و بخشش بگذریم، بازی سختی در مقابل استقلال اهواز داشتید و مسابقه را واگذار کردید. از بازی تیمتان راضی بودید؟

این باخت شیرین بود زیرا بازیکنان ابومسلم در خانه حریف این تیم را در لاک دفاعی فرو برده بودند و اگر چه نتیجه به سود حریف رقم‌خورد ولی در مجموع از عملکرد بازیکنان رضایت داشتیم.

اما در دیدار بعدی شما در مقابل ملوان خواهد بود که روزگار خوبی را سپری نمی‌کند ولی همیشه در برابر ابومسلم بازی خوبی را ارائه کرده است. پیش‌بینی شما از این بازی چیست؟

بدون شک بازی محکمی را شاهد خواهیم‌بود. دیدار ابومسلم و ملوان همیشه جذاب و تماشایی بوده و امیدواریم در این بازی هم دو تیم فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارند.

قطعاً برای سه امتیاز به میدان خواهد رفت؟

یقیناً ... باید 3 امتیاز را کسب کنیم زیرا ابومسلم می‌خواهد جزو تیمهای بالایی جدول باشد و برای رسیدن به این خواسته کسب امتیازات خانگی در اولویت است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین