کد خبر: ۷۴۶۶۱
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۶:۳۸
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد:

مسابقات ورزشی بنیاد شهید جشنواره ای می شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون فرهنگی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: «مسابقات ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت جشنواره ای برگزار می شود».

به گزارش سرویس ورزشی آفتاب، حجت الاسلام و المسلمین سعید لواسانی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: «با توجه به اینکه از سال 87 رویکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران رویکردی فرهنگی است به همین علت برنامه ها، فعالیت ها و مسابقات ورزشی بخش تربیت بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به طور مجتمع و به صورت جشنواره‌ای برگزار خواهد شد».

لواسانی در ادامه افزود: «ورزش در سازمان بنیاد شهید و امور‌ایثارگران هدف نیست و از آنجائیکه می تواند باعث افزایش توان و روحیه "جامعه هدف " در سازمان شود به همین سبب تصمیم داریم با تلفیق این برنامه های ورزشی با جشنواره‌های دیگر باعث بالا رفتن بازدهی فعالیت‌های ورزشی بنیاد نیز شده‌باشیم».

وی در خاتمه تاکید کرد: «کلیه مدیران بخش‌های مختلف بنیاد شهید و امور‌ایثارگران را ملزم کرده ایم تمام فعالیت های خود را با رویکردی محتوایی و فرهنگی تنظیم نمایند و به این ترتیب برنامه های ورزشی را به طور همزمان در کنار برنامه‌های قرآنی برگزار خواهیم‌کرد تا بتوانیم در بعد معنوی نیز تاثیرگذار باشیم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین