کد خبر: ۷۴۷۴۱
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۲۰:۳۶

علی دایی: این باخت را به "داور" تبریک می‌گویم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «تیم سایپا به هیچوجه مستحق باخت در مقابل پرسپولیس نبود و ما فقط به داور باختیم و من این باخت را به "آقای ترکی" تبریک می‌گویم».

علی دایی پس از شکست تیمش در برابر پرسپولیس در هفته سی‌و یکم لیگ برتر باشگاه‌های کشور با بیان مطلب فوق اظهار داشت: «تیم سایپا در این دیدار، بازی خوبی را به نمایش گذاشت و مستحق شکست نبود و فقط به اشتباهات داوری و اشتباه بچه‌گانه دروازبان تیم باختیم».

وی تصریح کرد: «داور این دیدار از دقیقه یک به نفع پرسپولیس سوت زد و من باید برای چنین داوری به "آقای ترکی" تبریک بگویم که باخت تیم من را رقم زد».

دایی ادامه داد: «داوری ضعیف دادر در این دیدار تمام زحمت تیم سایپا را به هدر داد و مثل آب خوردن ما را بازند این دیدار کردند».

وی در مورد سپس به اشتباه کادر فنی تیمش در ده نفره شدن سایپا در دقایق پایانی به علت اشتباه در تعویض بازیکن خارجی اشاره کرد و افزود: «من به کادر فنی تیم گفته بودم مواظب تعویض بازیکنان خارجی تیم باشند ولی در دقایق پایانی باز هم دچار این اشتباه شدند وتیم ده نفره شد ولی با این وجود تیم ما ده نفره هم بهتر از پرسپولیس ظاهر شد».

سرمربی سایپا و تیم ملی همچنین خاطرنشان کرد: «موقعیت های ما در این بازی بیشتر از تیم پرسپولیس بود و می‌توانستیم بازند این دیدار نباشیم».



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین